تجربه‌های بهاره رهنما از مبارزه با کرونا

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون که بعد از ابتلا به ویروس کرونا، سلامتی نسبی خود را باز یافته است، تجربه‌های خود را در مبارزه با این ویروس با مردم به اشتراک گذاشت.

تجربه‌های بهاره رهنما از مبارزه با کرونا

این هنرمند که چندی است به ویروس کرونا مبتلا شده است، این روزها حال نسبتاً بهتری دارد اما در عین حال برای دیگر مردم نگران است و با لایوهایی که در صفحه اینستاگرامش می‌گذارد، درباره این بیماری اطلاع‌رسانی می‌کند.

وقتی حالش را جویا شدیم، گفت که اصل بیماری را گذارنده، و وقتی قرارمان این شد که تجربه‌هایش را با مردم کشورمان به اشتراک بگذارد، با اینکه هنوز به طور کامل بهبود نیافته است، یادداشت کوتاهی در اختیار ما گذاشت که در ادامه می‌خوانید:

«این بیماری به هر حال اکثر ما را درگیر خواهد کرد و بهتر است این روزها سعی کنیم ایمنی بدن‌مان را بالا ببریم و به جای ایجاد ترس در یکدیگر و انتقال اخبار منفی که خود ایجاد استرس می‌کند، آگاهی‌رسانی کنیم.

لااقل به خاطر سالمندان و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند، حتماً از ماسک استفاده کنیم. این بیماری جدا از خطر، هزینه هم دارد. به خاطر آنهایی که هزینه زندگی، همین گونه هم برایشان سخت است، رعایت کنیم!

و اگر کرونا گرفتیم و خوب شدیم، برای خرید و آشپزی به کمک آنهایی که در خانه بستری هستند، برویم چون این بیماری در هفته اول بشدت توان روحی و جسمی را کم می‌کند.»

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • احمد
    0

    خودشیفته از کرونا هم برای خودنمایی استفاده میکنه

  • مجید
    0

    این شخص کیه ؟ اینقدر بزرگش نکنید ..

  • ناشناس
    0

    من از این زن فقط موج منفی میگیرم مغرور پررور اه اه اه

  • معصیت بین دنیای بداخلاقیهای خانوادگی وتک ارطلاق وازدواج
    0

    شده اید محل ترویج وتبلیغ هرزه ها اخلاقی وخانوادگی ومبلغین چند ازدواجی نکند خودتان هم باحربه طلاق وازدواچ واشتراک گذاشتن ...خانوادگی ممردرامد دارید!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    باید تمام افراد که مطلع هستند آگاهی بدهند البته صحبتهای این خانم خوب بود ولی اگر نوع درمان و دارویی و مراقبتهای انجام شده را میگفت کاملتر بود.و مردم میدانستند چه کارهای باید انجام دهند باز هم تشکر و امید سلامتی برای همه .

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم به جایی یک اجماع در مورد کرونا و راه مقابله با آن چقدر به حاشیه میرونند.بیایید فقط به درمان و پیشگیری کرونا فکر کنیم. و با هم به اشتراک بگذاریم.

  • ایرانی
    0

    حال ۹۹ درصد مردم ایران از این زنیکه به هم میخوره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بنده خدا یک حرفی زده، کافر هست،؟ دزدی کرده؟ خب تاوقتی نسبت به هموطن خودتون موج منفی میگیرید، همین هست. به نظرم عقاید شخصی رو اینقدر زود نشون ندید، شما جای همه نیستید، انسان باشید و از سلامتی هم نوع خودتون شاد باشید، چیزی از انسانیت شما کم نمیشه، در ضمن قضاوت کار آسونی نیست!!! انتظار نداشته باشید درهای رحمت پروردگار به روی قلبهای سنگ باز باشه!!!

  • کورش
    0

    هذیان گویی را نیز به عوارض کرونا اضافه کنید.

  • مش جمعه
    0

    خانم رهنما خودش کرونا هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها