دهان‌کجی آشکار بیل به زیدان در بازی رئال مادرید مقابل آلاوس

بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید با انجام حرکتی عجیب در جریان بازی خانگی هم‌تیمی‌هایش مقابل آلاوز بیش از پیش خودش را از چشم سرمربی فرانسوی کهکشانی‌‌ها انداخت.

دهان‌کجی آشکار بیل به زیدان در بازی رئال مادرید مقابل آلاوس

به نظر می‌رسد که جدایی گرث بیل از رئال مادرید را باید بیش از هر زمان دیگری محتمل دانست به خصوص با حرکتی که او بامداد امروز (شنبه) در جریان مصاف خانگی تیمش مقابل آلاوس در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو انجام داد.

در این بازی که با پیروزی ۲ بر صفر کهکشانی‌ها و نزدیک‌تر شدن آنها به سی‌و‌چهارمین قهرمانی‌شان در لالیگا خاتمه یافت، بیل باز هم جایی در میدان نداشت. اما ظاهراً خودش هم تقریباً مطمئن بود که شانسی برای بازی نخواهد داشت تا جایی که همچون هواداری خسته از تماشای یک بازی کسل‌کننده، ترجیح داد از روی سکوها به جای دنبال کردن جریان مسابقه از ماسک خود به عنوان چشم‌بند استفاده کند تا نور پروژکتورها برای او مزاحمت ایجاد نکند.

تیم فوتبال رئال مادرید , گرت بیل , زین‌الدین زیدان , تیم فوتبال رئال مادرید , گرت بیل , زین‌الدین زیدان ,

بیل که تابستان امسال زیدان برای فروش وی تلاش کرد، پیش از این هم جایی در ترکیب اصلی و برنامه‌های زیدان نداشت و تصاویری که اکنون سایت اسپانیایی Gol از او منتشر کرده قطعاً این بازیکن ولزی را بیش از پیش از چشم سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها خواهد انداخت.

اینکه چشمان او پشت ماسک بسته بوده و او خواب بوده است یا نه، مشخص نیست اما در هر حال بازیکن سابق تاتنهام امکان تماشای مسابقه را نداشت. صحنه‌‌ جنجالی شکار شده توسط سایت Gol تداعی‌کننده اتفاقی مشابه از سوی یکی دیگر از بازیکنانی بود که سابقه بازی در رئال مادرید را داشتند. آن بازیکن جولین فاوبرت بود که دوربین‌های تلویزیونی تصویر او را با چشمان بسته و در حال چرت زدن روی نیمکت‌های ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پخش کردند.

تیم فوتبال رئال مادرید , گرت بیل , زین‌الدین زیدان ,

بیل دو فصل دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد، اما به نظر نمی‌رسد با روندی که زیدان درباره او پیش گرفته است، بخواهد یک فصل دیگر هم نقش یک نیمکت‌نشین را برای تیمش ایفا کند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها