چرا ۳۰ درصد سهام عدالت افرادی که به فروش گذاشته اند، واریز نمی‌شود؟

دلیلی عدم واریز مبلغ سهام عدالت فروخته شده توسط بانک ها به حساب مشمولان سهام عدالت امروز در جلسه شورای عالی بورس اعلام شد.

چرا ۳۰ درصد سهام عدالت افرادی که به فروش گذاشته اند، واریز نمی‌شود؟

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در حاشیه جلسه شورای عالی بورس اعلام کرد: پروسه فروش سهام مشخص است و به محض فروش سهام تا ۴۸ ساعت رقم به حساب آن‌ها واریز می‌شود.اولا همه این یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر سهامشان را در یک زمان به فروش نگذاشته اند و در ثانی بانک‌ها برای عرضه سهام‌ها در بورس تجمیع سهام انجام می‌دهند.

وی افزود: تاکنون بیش از یک هزار میلیارد تومان به کارگزاری‌ها واریز شده تا به سهامداران عدالت که سهام خود را فروخته اند واریز کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    اموزبعد از ٤۵روز به کاگزاری زنگ زدم ودژ جواب گفت دوهفته دیگه پولتونو میدیم اخ چرا اعتماد افراد را بخودتان خار مبکنید بجای یه جواب قانع میگه دوهفته دیگه زمان میبره شاید خودشان مشکلی ندارن از نظرمالی ولی بخدا با این همه ازیت وفروش دیربه صاحب سهام یجورهای ظلم میشه البته شایدازنظرمالی به نفع سهامدارباشه ولی افردی هستندکه به فروش فوری احتیاج دارن واگه احتیاج نمیداشتند مثل بقیه ۴٨میلیون درخواست نمیدادندالبته این دسته افراد که حاضربه فروش شدندازروی نادانی نبوده واز روی ناچاری ومشکلات زندگی بوده وکارگزاران به محض فروش باید پول را به صاحبانش ارسال کنند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چرادروق

  • یاسرشریفی
    0

    به خدا همش دروغه دروغ العان یک ماه نیم شده هنوزم به حسابمون واریز نکردند چرا از رامشیر هستم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها