با شلیک تیرهوایی پلیس؛

زورگیر شرق تهران تسلیم شد

زورگیر شرق تهران با تیر هوایی پلیس، خود را تسلیم کرد.

زورگیر شرق تهران تسلیم شد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری رکنا، رییس کلانتری ۱۲۶ تهران پارس از دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده شرق تهران خبر داد و گفت: این متهم در حال فرار بود که با شلیک هوایی پلیس متوقف و خود را تسلیم کرد.


سرهنگ ضرغام امیری در این خصوص گفت: با ارایه شکایت های متعدد از سوی شهروندان ساکن محدوده تهرانپارس در خصوص سرقتها و زورگیری های فردی قوی هیکل با موتورسیکلت، پرونده ای در دایره قضایی این کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.


وی افزود: در بررسی ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد که سارق زورگیر مذکور یکی از خلافکاران سابقه دار این محدوده است که در پرونده اش چندین فقره سابقه سرقت و زورگیری مشاهده می شود.


سرهنگ امیری در ادامه عنوان کرد: پاتوق و محل تردد این متهم در محدوده شرق تهران شناسایی شد و با کسب دستور قضایی از دادسرای ناحیه چهار رسالت، تیمی از ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.


پس از چند شبانه روز تعقیب و مراقبت، نهایتا این متهم در یک پمپ بنزین واقع در تهرانپارس شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت و در ادامه با شلیک تیر هوایی از سوی ماموران متوقف و خود را تسلیم کرد.


در بازرسی از وسایل متهم دو دستگاه گوشی تلفن همراه، ۹ عدد سیم کارت و ۲۰ عدد کارت عابر بانک مسروقه شهروندان کشف و متهم پس از اعتراف به جرایم خود در کلانتری به دادسرای ناحیه چهار رسالت معرفی شد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بهروز
    0

    سلام.چرا این اوباش بی سروپا را اعدام نمی کنند؟!!تامردم ازشرشان راحت شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها