هدف‌گذاری برای احیای ۲۹ واحد تولیدی راکد لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: احیای واحدهای راکد یکی از اقداماتی است که در سال جهش تولید مدنظر قرار دارد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم بیش از ۲۹ واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

هدف‌گذاری برای احیای ۲۹ واحد تولیدی راکد لرستان

محمدرضا صفی خانی، امروز ۱۹ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تعیین شده استان که منجر به امضای تفاهم‌نامه همکاری مدیریت ارشد استان و معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور شد افتتاح پروژه‌هایی است که امسال به بهره‌برداری رسیده و اشتغال مؤثری دارند.

وی، با بیان اینکه در این راستا در لرستان برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افزود: تا پایان سال ۲۵ طرح با اشتغال ۲۳۱۲ نفر را به بهره‌برداری خواهیم رساند که این طرح‌ها کمک شایانی به اقتصاد استان خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، عنوان کرد: البته در طول سه ماه گذشته شاهد بهره‌برداری از چند طرح مهم در استان بودیم.

صفی‌خانی، بیان کرد: علاوه بر آن یکی از اقدامات دیگری که در سال جهش تولید مدنظر قرار دارد، احیای واحدهای راکد بوده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم که بیش از ۲۹ واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

وی، ادامه داد: همچنین افزایش ظرفیت واحدهای موجود نیز در دستور کار داشته چراکه بسیاری از واحدهای تولیدی به‌خوبی در حال فعالیت بوده و مطمئناً افزایش ظرفیت آن‌ها می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد کشور و لرستان کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها