فال روزانه پنج‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنج‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۹ تیر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدت زیادی است که به فکر تغییر چشمگیری در سبک‌زندگی‌تان هستید، اما تاکنون فرصت این تغییر دست نداده است. سالی که با تولدتان آغاز می‌کنید، بهترین زمان برای تغییر است و در این سال راه‌هایی که تاکنون نرفته‌اید را امتحان کنید و سبک زندگی‌تان را تغییر دهید. تابستان را به خوبی و خوشی سپری می‌کنید و مهر ماه امسال کار‌های شما به اوج می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که دوستان و آشنایان شما را تنها نمی‌گذارند. در ماه دی امسال بیماری انتظار شما را می‌کشد و بهتر است که بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تغییر در سبک‌زندگی، به سالی متفاوت و پردستاورد تبدیل نمایید.

فروردین

روز خوبی برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیست و باید از ایشان در بستر بیماری پرستاری کنید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. سفر کاری در پیش دارید و حوصله مسافرت ندارید، اما این سفر را به هر قیمتی که شده انجام دهید و مطمئن باشید که از مسافرت دست‌خالی بر نخواهید گشت. قصد شرکت در مصاحبه کاری را دارید و احتمال زیادی وجود دارد که در این مصاحبه آرامش خود را از دست بدهید، در نتیجه بیشتر از همیشه بر اعصاب خود تسلط داشته باشید و با حفظ آرامش از این مصاحبه سربلند بیرون بیایید.

اردیبهشت

اعضای خانواده شما را لحظه‌ای به حال خودتان نگذاشته‌اند و در تمام مشکلات زندگی پشتیبان‌تان بوده‌اند، از این رفتار نهایت استفاده را ببرید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه حامی و پشتیبان آن‌ها هستید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. نظر‌های خود را به دیگران تحمیل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید اعضای خانواده برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند، امروز زمان مناسبی است تا این روحیه را کنار بگذارید. اهل خوشگذارنی هستید و تعادل میان کار و تفریح را حفظ نمی‌کنید.

خرداد

به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید، اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد. بیش‌از‌حد وقت خود را به کار اختصاص می‌دهید و این شرایط زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌های‌تان فاصله‌ای بیاندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. حادثه ناگواری در کمین شما است و بهتر است که شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید.

تیر

علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. به خاطر داشته باشید که با غرور و خودخواهی راه به جایی نخواهید برد. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آن‌ها را بدست آورید.

مرداد

جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. انسان جاه‌طلبی هستید و همیشه دنبال مال و مقام می‌گردید، به خاطر داشته باشید که با این روحیه جای خود را در قلب دوستان و آشنایان از دست خواهید داد. تمرکز بیشتری در کار‌ها داشته باشید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید. کار‌های زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کار‌ها فراهم نمی‌شود. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد.

شهریور

روز را با اعتمادبه‌نفس و انگیزه آغاز کرده‌اید، این روحیه در طول روز یار و یاور شما برای حل مشکلات باقی خواهد ماند. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است خبری از ایشان ندارید، امروز بعدازظهر با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. عشقی گرم و آتشین را تجربه خواهید کرد، اما با عشقی ماندگار طرف نیستید و با عشقی زودگذر سروکار دارید. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد.

مهر

روز سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید، از این انرژی برای کمک به دوستان و آشنایان بهره بگیرید. یکی از اعضای خانواده برای حل مشکلی مالی که شما را نگران کرده، پیش قدم می‌شود و بدهی‌ها را پرداخت می‌کند. بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و رفاه و آرامش آن‌ها را در اولویت قرار دهید. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و از صمیم‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد. در محل کار با شرایطی برای پیشرفت روبرو خواهید شد. قدر گذشت زمان را بدانید و اجازه ندهید عمر با ارزش‌تان به کار‌های پیش‌پاافتاده هدر شود.

آبان

امروز اگر حواس‌تان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالا‌های غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. انسان هنرمندی هستید، اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

آذر

برای رسیدن به آرامش از مدیتیشن و انجام کار‌های مذهبی کمک بگیرید. امروز ممکن است عصبانی شوید و از کوره در بروید. اجازه ندهید ناراحتی‌های امروز، مشکلات بیشتری برای شما ایجاد کند. به سینه فردی که نیازمند کمک شما است، دست رد نزنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است.

دی

امروز کودک درون‌تان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. روز خوبی را در پیش ندارید و اگر مواظب معاملات یا دارایی‌های خود نباشید، ضرری را متحمل خواهید شد. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. مطمئن باشید عشقی در دل به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، احساس متقابلی است و امروز عشقی آتشین را دریافت خواهید کرد.

بهمن

کینه‌توزی را کنار بگذارید و قلب‌تان را پذیرای عشق و محبت کنید. احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. یکی از آشنایان که تاکنون رابطه خوبی با ایشان داشته‌اید امروز با شما سر ناسازگاری خواهد داشت. یکی از اعضای خانواده همسر شما، دخالت‌های بی‌جایی در زندگی‌تان می‌کند. شادی و نشاط را جایگزین خستگی و کسالت کنید و نگذارید روزتان به بطالت سپری شود.

اسفند

اراده و عزم راسخی ندارید و این روحیه زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. به خاطر داشته باشید که با یک دست نمی‌توانید چندین هندوانه بردارید و برای حل مشکلات از دوستان کمک بگیرید. فردی عاشق‌تان شده و امروز این عشق را با شما در میان می‌گذارد. فرصت فراغت امروز را به انجام کار‌های خلاقانه اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها