نماینده شوش در مجلس در گفت‌و‌گو با خبر فوری :

در دولت، مدیران هزینه‌ای داریم/کسری بودجه را با افزایش قیمت دلار می‌خواهند جبران کنند/روستانشینان خوزستان، فریاد العطش سر می‌دهند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شوش می‌گوید؛ در دولت مدیران هزینه‌ای داریم که باید روی انتصابات آنها، نظارت جدی صورت گیرد.

در دولت، مدیران هزینه‌ای داریم/کسری بودجه را با افزایش قیمت دلار می‌خواهند جبران کنند/روستانشینان خوزستان، فریاد العطش سر می‌دهند

محمد کعب عمیر در گفتگو با خبر فوری به عملکرد نمایندگان ادوار مختلف مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی عملکرد خودشان را داشته‌اند، اما در اکثر موارد به سرانجام و موفقیت نرسیدند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در دولت حاضر، مدیران هزینه‌ای داریم. از طرفی دولت کسری بودجه را با افزایش قیمت دلار می‌خواهد جبران کند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در تمام وزارت‌خانه‌ها باید مدیریت هزینه شود ، درصورتی که این اتفاق رخ نمی‌دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شوش درخصوص هدف نمایندگان این دوره گفت: مجلس انقلابی این دوره به مردم قول داده تا معیشت مردم را بهبود ببخشد و این کار را آغاز کرده است.

وی درخصوص دغدغه‌های مردم خوزستان مطرح کرد: دغدغه اصلی خانواده‌های خوزستانی، موضوع بیکاری است، چراکه علی‌رغم تمامی منابع طبیعی شاهد افزایش آمار بیکاری هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه بسیاری از مدیران خوزستان، بومی و دلسوز نیستند، لذا باید روی انتصابات مدیران نظارت جدی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: شهر شوش با قدمت هفت هزار ساله، روزبه‌روز محرومیت‌هایش بیشتر شده است به نحوی که روستانشینان این منطقه فریاد العطش سر می‌دهند.

کعب عمیر در پایان اضافه کرد: طبق صحبت‌هایی که با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشتم، قرارشد اقداماتی برای ساخت هتل، دهکده توریستی و پل زیرگذر و تقاطع غیر همسطح صورت بگیرد.

برای دیدن نسخه با کیفیت تر این گفت و گو اینجا کلیک کنید

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    0

    این کاملاً مرسوم است که نمایندگان در انتصاب مدیران دخالت میکنند. در صورتی که این دخالت سو استفاده از موقعیت شغلی آنها است و اصلاً ربطی به وظایف نمایندگان ندارد.

  • تمشکال
    0

    آقای نماینده محترم شوش شما راهی اگر برای کسری بودجه دارید نشان بدهید ... بس کنیدخسته کردید مردم را ... می روید مجلس فقط حرف دارید گاهی کاسه داغ تر از آش هم می شوید ... کار نمایندگان مجلس این است که راهکار بدهند 231میلیون گرفته اید که راهکار و طرح های جامع نشان بدهید نه حرف...آن هم با طعم سیاسی !!!

  • ...
    0

    خيلي وقت است كه ميخواهيد رييس جمهور را استيضاح كنيد تا تنبيه شود و امور را اصلاح كند.ولي تا شما بخواهيد او را استيضاح كنيد ، دوره اش تمام شده و خوش و خرم ميرود و به ريش شما و ملت ميخندد.

  • نام آشنا
    0

    اگه واقعا"اطمینان دارید چرا جلوشو نمی گیرید؟

  • ایرانی
    0

    مجلس پر سر و صدا و سیاست زده!

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      سلام. چطور میتونیم با همه مردم دنیا اشتی کنیم؟ کل منافع کشور دادیم یارو اومد زد زیر همچیز چیزای بیشتر خواست. همین بشار اسد رفیق خودشون باج بده نبود مگه یک لحظه تصمیم گرفتن محوش کنند.غزافی چی میشناسین.رفیق دوست امریکا.کجاست. یا صدام نمیشناسینش؟ بن لادن چی میشناسین. تو اعترافات ۱۰۰۰ نفر از سران عربستان تو ۱۱ سپتامر نقش داشتن. میلیون ها دلار گرفتن پروند رو بستن. …

  • شهروند۱
    0

    جناب نماینده از هر دری سخن می گوید ، معلومه که برنامه ای مدون برای اهدافتان ندارید ، بفرمایید مجلس چه برنامه ای برای بهبود معیشت مردم دارد ، وقتی تمام دنیا را کردیم دشمن خودمان ،چطوری میخواهد دولت درآمد داشته باشد ، چین و روسیه که این همه بهشون مینازید نفت را از عربستان خریداری میکنند . هر موقع حقوق و مزایای دریافتی مسئولین بمانند سایر اقشار جامعه باشد ، اون موقع متوجه میشوید فقر یعنی چه

  • ایرانی
    0

    درد خوزستان در خودش است تا نفت و گاز و بنادر و موقعیت جغرافیایی و ...است خوزستان میبایست محروم نگاه داشته شود. خوزستانی باید بیکار باشد تا با ظلم آشکار در حقش بیگانه باشد و درآمد حاصل از ثروت خوزستان خرج مصارفی شود که به استان ربطی ندارد.نمایندگان خوزستان خود کامل واقفند که شایسته نمایندگی استان را ندارند و هر کدام نه با رای مردم که با مداخلات این و آن چون سایر نمایندگان به مجلس میروند .به قانون حق جنگی مصوب در مجلس دهم و شورای نگهبان دقت کنید که به چه کسانی تعلق گرفت ؟نه به شاغلین دوره 7 سال جنگ ! که بلکه به شاغلین امروز که حتی بعضی از ایشان در دوره جنگ هنوز متولد نشده بودندتعلق گرفته است .. این است که نمایندگان هر چه بیشتر از در ک مسایل عاجز و بیگانه باشند همان این و آن راضیتر خواهند بود.اگر غیر از این بود در برابر آنکس که سوریه را مقدم بر خوزستان میدانست قد علم میکردند.مشکلات شرکت کشت و صنعت هفته تپه یک بار برای همیشه حل میشد .آبادان ویران از جنگ ویرانگر آباد میشد ...

    نظرات شما -
    • جنوبی
      0

      احسنت هم استانی عزیز تنها بخش کوچکی از مشکلات استان را گفتی

  • ناشناس
    0

    اینا خائن بدین خائن به کشور خائن به مردم مظلوم ایرانند

  • یحیی-م
    0

    مجلس در راس امور است. امروز اقدامات قوه قضاییه به ریاست رییسی انقلابی مردم را امیدوار کرده است ، امید که مجلس انقلابی هم اقدامات اساسی در تامین عدالت وتامین معیشت مردم با جان و دل تلاش نماید.

  • علی
    0

    بگم این حق هیچکس نیست که با ثروت فقیر باشه مردمی که فرش میبافند نباید رو حصیر باشند #دولت_خجالت_بکش

  • احمدی
    0

    دلار فقط واسه کسری بودجه است که بالا رفته هر ننه قمری هم حالیشه که سیاست خودشونه فقط به ریش خودشون دارن میخندن نه مردم اینو مطمئن باشن

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط حرف حرف حرف مجلس ودولت تو فقیر کردن ملت با هم رقابت دارن

  • منم مختار هشدار
    0

    این مجلس باصطلاح انقلابی با کمترین مشارکت چیزی هم در چنته دارد؟ چرا هیچ راه کاری ارایه نمیدهد فقط گازانبری تبلیغ برای کرسی ریاست جمهوری آقای قالیباف از شما انتظار منطق و صداقت و عقلانیت داشتیم به خدا نظرم به رای دادن به شما بود اما ردی جاده خاکی چرا که با یه سری مصوبات و سخنرانی ها دلار را که داشت پایین می آمد بالا بردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها