واکنش حسین زمان به مجوز ندادن به «برادرجان»: تبعات انتشار را می‌پذیرم

حسین زمان می‌گوید ۶ ماه صبر کردن کافی است و هواداران هم طالب انتشار قطعه «برادر جان» هستند.

واکنش حسین زمان به مجوز ندادن به «برادرجان»: تبعات انتشار را می‌پذیرم

حسین زمان خواننده که چند روز پیش از انتظار برای صدور مجوز قطعه «برادرجان» و مشخص نشدن سرنوشت این قطعه خبر داده بود گفت: حدود هفت ماه پیش اقدام به گرفتن مجوز قطعه «برادرجان» کردم و در این مدت هر روز پیگیری کردم و با دفتر موسیقی و مسئول شورای شعر تماس گرفتم ولی در این مدت جواب قطعی به من داده نشد و حدود دو هفته پیش گفتند قرار است شورایی تشکیل شود که به طور خاص درباره این اثر تصمیم گیری کنند ولی باز با پیگیری های من حرف تازه ای زده نشد.

این خواننده اضافه کرد: جالب اینجا بود که چند روز پیش به من گفتند به خاطر شما و چون نگرانتان هستیم اجازه انتشار این قطعه را نمی دهیم. من واقعاً تعجب کردم و با دفتر محمد اللهیاری مدیر کل موسیقی تماس گرفتم که خودشان جواب ندادند و یکی از اعضای دفترشان به من گفتند شورای شعر تصمیم گرفتند این اثر منتشر نشود.

زمان با اشاره به اینکه مرداد ماه در کنسرتش مجوز اجرای این اثر را داشته و حتی شماره مجوز را هم دارد، توضیح داد: روز گذشته اعلام کردند که مجوز این اثر را نمی دهند و زمانیکه وارد سامانه شدم دیدم هنوز جواب در سامانه ذکر نشده و نوشته شده این اثر در مرحله تطبیق شعر قرار دارد.

وی در پایان گفت: ۶ ماه صبر کردن کافی است و من در صفحه اینستاگرام از هواداران نظرخواهی کردم تا بفهمم آن ها هم دوست دارند این اثر منتشر شود یا نه که به این نتیجه رسیدم هواداران هم طالب این موضوع هستند. به احتمال زیاد من این اثر را در چند روز آینده منتشر می کنم و تبعات آن را می پذیرم زیرا ۱۷ سال ممنوع الکار بودم و فکر می کنم به اندازه کافی تجربه در این زمینه دارم. من از موضع زور و قدرت هر حرفی را قبول نمی کنم و شاید اگر جواب منطقی می دادند این موضوع را می پذیرفتم.

۱۷ تیرماه در خبرها آمد که مجوز قطعه «برادر جان» به دلیل شباهت محتوایی به قطعه داریوش صادر نشده است.

منبع: صبا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها