۵۰ واحد مسکونی در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی احداث می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از کلنگ زنی احداث ۵۰ واحد مسکونی در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: در جمع اهالی روستاهای زلزله زده بخش ترکمنچای این پروژه ها کلنگ زنی شدند.

۵۰ واحد مسکونی در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی احداث می‌شود

محمد کلامی، با اشاره به ماهیت مراکز نیکوکاری، اظهار داشت: هدف از نهادهایی مانند کمیته امداد، سپاه و... را که امام خمینی (ره) تأسیس کردند، کمک به مردم توسط مردم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، با بیان اینکه سپاه پاسداران دفاع مقدس را 8 سال با نیروی مردمی و بسیج اداره کرد ادامه داد: جهاد نیز که در عمران و آبادانی روستایی فعال بوده‌ را نیز مردم عهده‌دار وظایفش بودند.

وی، کمیته امداد ایده آل را مبتنی بر مردم خواند و ابراز داشت: زمانی کمیته امداد امام خمینی (ره) به اهداف واقعی خود می‌رسد که صددرصد اعتبار آن مردمی شود.

کلامی، با بیان این که کمیته امداد خود را موظف و مکلف به مبارزه با فقر می‌بیند، افزود: کمیته امداد باید از مردم برای خدمت به شهروندان نیازمند کمک بگیرد و این امر با کمک مراکز نیکوکاری محقق خواهد شد.

وی، از رشد 30 درصدی مراکز نیکوکاری استان خبر داد و عنوان کرد: امسال عملکرد خوبی را از این مراکز چه در بحث تهیه و تولید ماسک و چه در بحث تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی شاهد بودیم به طوری که در ایام ماه مبارک رمضان حدود 10 میلیارد تومان توسط این مراکز جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، همچنین از کلنگ زنی احداث 50 واحد مسکونی برای نیازمندان در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در جمع اهالی روستاهای زلزله زده بخش ترکمنچای این پروژه ها کلنگ زنی شدند.

وی، با اشاره به این که تا شهریور این 50 واحد مسکونی افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و قرارگاه جهادی خاتم الائمه(ع) در این امر با کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کردند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها