7 شهرستان آذربایجان شرقی، مشمول محدودیت‌های کرونایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به 11 استان ابلاغ شده است که در استان ما نیز فعلاً هفت شهرستان مشمول این ابلاغیه هستند.

7 شهرستان آذربایجان شرقی، مشمول محدودیت‌های کرونایی

علیار راستگو، در بیست و سومین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، از اعمال برخی محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز استان خبر داد و افزود: این محدودیت‌ها از شنبه هفته جاری در این شهرستان‌ها اعمال شده است.

وی، مدت زمان اعمال این محدودیت‌ها را یک هفته اعلام کرد و گفت: در صورت ادامه وضعیت قرمز در هر یک از شهرستان‌ها، ستاد استانی کرونا می‌تواند تمدید محدودیت‌ها را به ستاد ملی پیشنهاد کند.

راستگو، با اشاره به مصادیق محدودیت‌های اعمال شده در شهرهای قرمز استان، گفت: هر مجموعه‌ای که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، در این جلسه مقرر شد اعمال محدودیت‌ها در 12 شهرستان استان که در وضعیت قرمز هستند (هفت شهرستان در ابلاغیه قبلی و پنج شهرستان جدید)، به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد شود.

همچنین استمرار ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم فرهنگی، اجتماعی و تشکیل تجمعات و نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی مورد تأکید قرار گرفت.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها