نماینده ای که خودش را لو داد/ من خودم اطلاعاتی و امنیتی ام

نماینده مجلس نهم و یازدهم مجلس، به سخنان ظریف واکنش نشان داده و با اشاره به اظهارات محمدجواد ظریف که گفته بود یکی از نمایندگان محتوای محرمانه یکی از جلسات را به بیرون درز داده است، سوابق خود را لو داد.

نماینده ای که خودش را لو داد/ من خودم اطلاعاتی و امنیتی ام

محمدحسن آصفری، نماینده مجلس نهم و یازدهم مجلس، به سخنان ظریف واکنش نشان داده و با اشاره به اظهارات محمدجواد ظریف که گفته بود یکی از نمایندگان محتوای محرمانه یکی از جلسات را به بیرون درز داده است، سوابق خود را لو داد.
وی گفت :«اصلا چنین صحبتی صورت نگرفته است و اگر آقای ظریف چنین سندی دارد، لطف کنند و منتشر کنند. مطمئنا مذاکرات از سوی سفارت ایران در مسکو ضبط شده و اگر آقای ظریف دلیل یا سند دیگری دارند، ارائه بدهند. تنها صحبتی که ما با آقای پوتین داشتیم، درباره بحث نفت در برابر کالا بود که آقای ظریف حاضر نشد این موضوع را دنبال کنند و پیگیر باشند. من حاضر هستم با آقای ظریف در یک مناظره شرکت کنم و اسناد خودم را ارائه دهم؛ ضمن اینکه آقای وزیر هم می‌تواند اسناد و مداک خودش را منتشر کند. بنده به‌قدر کافی کار اطلاعاتی و امنیتی انجام داده‌ام که بدانم کدام خبر سری است و کدام خبر غیرسری. آقای ظریف بهتر است کم‌کاری‌ها و عدم پیگیری‌های مطالبات بحق مردم را در حوزه دورزدن تحریم‌ها بهانه نکنند».

ظریف در صحن مجلس بدون اشاره به نام نماینده خاصی گفته بود «یکی از نمایندگان می‌گفت چرا شما نمایندگان را در جلسات خود راه نمی‌دهید؛ اتفاقا همان برادر در مذاکرات به کلی سری من و پوتین حضور داشت و بعد از آن گفت قرار است روسیه از ما نفت بخرد؛ همان گفته موجب قطع خرید نفت ایران از سوی روسیه شد؛ چون هرکجا که روس‌ها خواستند از ما نفت بخرند، آمریکایی‌ها جلوی آن را گرفتند؛ درحالی‌که می‌شد جور دیگری رفتار شود. درباره چین و برجام هم همین‌گونه است؛ این معضلی است که سیاست خارجی با آن روبه‌رو است و کسی هم به کمک ما نمی‌آید».

منبع: روزنامه شرق

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • حسین
    0

    باید دید چرا در کشوری که وزیر امور خارجه دارد، فرد دیگری احساس تکلیف میکند و گزارش به مقامات میدهد آنهم از طریق فرد سوم! ماشاالله همه هم اطلاعاتی هستند و میدانند! چقدر متوهم ؟؟

    نظرات شما -
    • طرفدار
      0

      خوب بالاخره همه باید توی زندگی ترقی کنند و فعلا هم این تنها راهشه

    • محمد بهنام
      0

      مقامات وقتی می خواهند، ملت هم راه رو یاد میگیرند.

  • من
    0

    اگر ازجنس مردم بود که تایید نمی شد بده مجلس

  • ناشناس
    0

    الان نگهبان اداره آبم باید اطلاعاتی باشه تا جذب شه

  • ایران زاد
    0

    تاجگردون الحمدلله ردصلاحیت شد

    نظرات شما -
    • ب ه
      0

      گودرزی چه ربطی داره به شقاقی؟؟!!

  • علی محمد صادقیان
    0

    تیتر نشان از غرض ورزی است , این دولت مواظبش باشی اینطور مملکت رو به فنا داد مواظب نباشی که واویلا .

    نظرات شما -
    • عدی
      0

      .... و این نماینده محبوب شما هم مردانه مواظب بود که ظریف و پوتین تحریمها را دور نزنند؟؟؟ خیانتکارهای قیصریه بخاطر دستمال بسوز!!

  • محمد
    0

    اقای ظریف برای اینکه بهانه ای داشته باشد تا غیر خودی ها و ناظران رو تو مذاکرات و جلسات راه نده این مسئله لو دادن اطلاعات رو مطرح کرده و گرنه که آمریکا چکاره ی روسیه هست که بخواد برای مبادلات نفتی اونم کالا با نفت بخواد روسیه رو تحت فشار بزاره و ضمناً به فرض محال که امریکا هیچی از جلسات شما ندونه خوب موقع ارسال نفت به روسیه دچار کوری میشه و نمیبینه که نفت داری به روسیه صادر میکنی؟!

  • ناشناس
    0

    این آقا با حمایت سپاه و اطلاعات رای آورده. مردم اراک زیر ۱۰ درصد رای داده اند و ایشان نماینده مردم اراک نیستند نماینده اطلاعات است.

  • سامان
    0

    بدترین مجلس طی دوره این مجلس است که اکثرا نظامی هستند .و وای بحال مردم

  • قاوست
    0

    جوجه را آخر پاییز می شمارند ..وقتی رقابت نباشد همین است .بعضی ها هم مثل کبک سرشان را کرده اند زیر برف

  • رضا
    0

    اصولا تلقی عامه مردم اینه که اکثر کسانی که در سمت و مسئولیت در کشور انتخاب می‌شود معمولا اطلاعاتی و امنیتی یا سپاهی هستند و افراد معمولی حتی با داشتن تخصص مربوط و تحصیلات تا سابقه امنیتی و نظامی نداشته باشد احتمال خیلی خیلی کمی دارد که به او پست و مقامی دهند.

  • ناشناس
    0

    یادتونه وقتی ظریف از برجام برگشته بود و مصاحبه خبر شبکه دو شرکت کرد و یک مجری بی تجربه سعی داشت ظریف را به چالش بکشد و ته توی قضیه برجام را به اصطلاح کالبد شکافی کند ما فهمیدیم که مجری دارد یک سوالهایی می پرسد که نباید رسانه های خارجی و سری امریکا و اروپا از تلویزیون ایران بشنوند آخر سر ظریف گفت شما نباید یک سری از سوالها را میپرسیدید و مجبور شدم جواب بدهم که این به ضرر ما تمام میشود یعنی طرف مقابل کلمه به کلمه حرفهای زده شده ما را آنالیز میکند و در برابر آن موضع میگیرد و همینطور هم شد آمریکا احساس کرد که سرش کلاه رفته و شروع کرد به جر زنی سر آخر هم که پاره کرد و.....این خودشیرینی که من یه خبر محرمانه به دست آوردم برای بعضی ها لذت و برای ملتی ذلت میشود در دهه شصت وقتی یک مامور اطلاعاتی را به اشتباه یا درست میگرفتند و بازداشت میکردند به هیچوجه خودش را معرفی نمیکرد شده بود که حتی یکی دوهفته هم در بازداشت به سر میبرد اما خودش را معرفی نمیکرد یا به روال عادی آزاد میشد یا همکارانش با پی جویی به طریقی او را آزاد میکردند الان هر کی میخواد یه نوشابه مجانی بخوره میگه من اطلاعاتی ام حتمآ مثل صمد آقا منظورش روزنامه اطلاعاته.

  • احمدی
    0

    یکی از نمایندگان دلسوز مردم اقای تاجگردان بود که به دلایل تسویه‌حساب حزبی رد صلاحیت شد احتمالا این مجلس تا پایان دوره خودش فقط تسویه حساب با افراد انجام میده

  • بهرام
    0

    تا زمانی که همه احساس کنند خیلی میفهمند همین آش است وهمین کاسه .متاسفا نه ما ایرانیان احساس زنگی زیادی میکنیم برای همین همیشه روباه ته چاهه.امیددارم روزی برسه هر کسی کار ش را درست انجام بده واظهار نظر بدون سند وبدون تخصص نکند.هر چند بسیار بعید است ما نشسته در کنار نظر میدهیم برای دیگران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها