همسرکشی در اراک / قاتل در برخورد با قطار کشته شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: فردی بامداد امروز در اراک همسرش را کشت و سپس با انداختن خود زیر قطار خودکشی کرد.

همسرکشی در اراک / قاتل در برخورد با قطار کشته شد

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، از اراک کیومرث عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه خودکشی و همسرکشی در اراک بیان کرد: در نخستین دقایق بامداد امروز گزارش یک مورد قتل در یکی از محله‌های شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد که بلافاصله تیم‌های انتظامی و کاراگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی ماموران مشخص شد خانمی حدود 35 ساله توسط همسرش به قتل رسیده و شوهر قاتل از صحنه متواری شده که برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری او آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با تحقیقات اولیه ماموران پی بردند که مرد خانواده با همسرش اختلاف شدید داشته‌ که فرد قاتل، با جسم سخت به سر همسرش ضربه‌ای وارد می‌کند و باعث قتل او می‌شود.

عزیزی افزود: بعد از گذشت ساعتی از وقوع این قتل، گزارشی از مرگ مردی میانسال به علت برخورد قطار با او به مرکز پلیس 110 اعلام شد و با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی مشخص شد که او همان همسر مقتول و فرد تحت تعقیب پلیس است که خود را مقابل قطار پرتاب کرده و اقدام به خودکشی کرده است.

به گفته وی اجساد این دو نفر برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال شد و علت و جزئیات این حادثه از سوی کارآگاهان پلیس در دست بررسی است.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها