آینده مسی و ستین مشخص شد

خوسپ ماریا بارتومئو درباره آینده ستاره آرژانتینی و سرمربی اسپانیایی بارسلونا صحبت کرد.

آینده مسی و ستین مشخص شد

خوسپ ماریا بارتومئو در یک مصاحبه درباره آینده لیونل مسی و کیکه ستین صحبت کرد.

رییس باشگاه بارسلونا درباره احتمال جدایی ستاره آرژانتینی گفت: مسی تا ژوئن ۲۰۲۱ قرارداد دارد. معمولاً در این رابطه توضیح نمی دهیم اما مجبور به تمدید قرارداد با این بازیکن هستیم. مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و به همین خاطر تمدید قراردادش اجباری است.

بارتومئو افزود: شنبه آخرین باری بود که با او صحبت کردم. من دوست دارم اغلب با بازیکنان حرف بزنم. این کار عادی است و موضوعات مختلفی برای صحبت کردن وجود دارد. باید با بازیکنان توافقاتی انجام داد. به آن ها می گویم که ناامید نشوند که آن را در دیدار برابر ویارئال نشان دادند.

رییس باشگاه بارسلونا در ادامه اظهار کرد: مسی آرام است. او بارها اعلام کرده که دوست دارد در بارسا بازنشسته شود. شکی ندارم که این اتفاق رخ خواهد داد.

بارتومئو در پایان به حمایت از کیکه ستین پرداخت و گفت: از برکناری ارنستو والورده پشیمان نیستم. باید شرایط عوض می شد. حضور ستین موجب شد هوای تازه ای به تیم تزریق شود و ایده های جدیدی به کار گرفته شود. ستین به هدایت تیم ادامه خواهد داد. اکنون از پیشرفت تیم خشنود هستم. در دو بازی آخر عملکرد تیم ستین بهتر شد. ابتدا تلاش خواهیم کرد لالیگا را فتح کنیم و سپس به لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها