۲۵۰ واحد مسکونی در روستاهای سیل‌زده لرستان احداث شد

فرمانده سپاه تهران گفت: تاکنون ۲۵۰ واحد مسکونی در روستاهای سیل‌زده پلدختر توسط سپاه سیدالشهدا(ع)، بسیجیان، خیران، گروه‌های جهادی و مردم بازسازی و احداث شده است.

۲۵۰ واحد مسکونی در روستاهای سیل‌زده لرستان احداث شد

حسن حسن‌زاده، در حاشیه افتتاح ۴۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان در پلدختر که پانزدهم تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: تاکنون ۲۵۰ واحد مسکونی در روستاهای سیل‌زده پلدختر توسط سپاه سیدالشهدا(ع)، بسیجیان، خیران، گروه‌های جهادی و مردم بازسازی و احداث شده‌ است.

وی، از مدیریت فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در جریان وقوع سیل فروردین‌ماه سال ۹۸ تقدیر کرد و افزود: سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) از نخستین روزهای حادثه سیل ویرانگر پلدختر توفیق خدمت‌گذاری به سیل‌زدگان را داشت که این مدال افتخاری برای سپاه است.

حسن‌زاده، خاطرنشان کرد: این قرارگاه در جریان وقوع سیل در پلدختر در راستای خدمت به مردم آسیب‌دیده پس‌ از اقدام‌های امدادرسانی کار مرمت، بازسازی، به‌سازی و احداث واحدهای مسکونی را در مناطق سیل‌زده روستاهای پلدختر آغاز کرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) تهران، اضافه کرد: با توجه به بازدید حدود ۱۰ ماه پیش سلامی، فرمانده سپاه پاسداران از مناطق سیل‌زده مقرر شد واحدهای مسکونی سیل‌زدگان با رعایت اصول مهندسی و کارشناسی در سطح عالی و زیبا که مردم استحقاق آن‌ را دارند ساخته و تحویل داده شوند.

وی، تصریح کرد: مردم استان لرستان به‌ویژه پلدختر مردمی ولایت‌مدار، انقلابی، مؤمن، مذهبی، حامی و پشتیبان نظام و رهرو واقعی شهدا هستند که طی مدتی که مشغول خدمت‌رسانی بودیم جلوه‌های زیبایی از قدرشناسی آنان به‌عینه مشاهده شد کمااینکه به برکت خون شهدا و دلدادگی این مردم به امام حسین(ع) و اهل‌بیت(ع) سایت سیل‌زدگان روستای مورانی به نام حضرت سیدالشهدا(ع) نام‌گذاری شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) تهران، اصلی‌ترین مؤلفه ملت ایران را مقاومت دانست و افزود: دشمن در اوایل سال ۹۸ در بوق و کُرنا می‌کرد که تحریم‌ها ملت ایران را فلج می‌کند اما مردم بر خلاف تمام مشکلات و بحران‌ها ایستادگی کردند.

وی، اضافه کرد: ملت ایران، مقاومت را اصلی‌ترین مؤلفه خود انتخاب کرده و در دوران دفاع مقدس بر خلاف مشکلات فراوان، تسلیم دشمن نشد و امروز در اوج مشکلات معیشتی و بحران‌هایی مانند سیل اما سیل همدلی، کمک و همراهی ملت به هموطنان خود بی‌نظیر بود و دنیا را حیرت‌زده کرد.

حسن‌زاده، با بیان این‌که ملت ایران با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کند و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در تلاش برای به حداقل رساندن این مشکلات هستند، گفت: مردم ایران ایستادگی و مقاومت را در مکتب امام حسین(ع) آموخته‌اند و دشمنان را به زانو در می‌آورند تا جایی‌که در برابر این ملت با عظمت کُرنش کنند این در حالی‌است که امروز کشورهایی که مدعی پیشرفت بودند و در تجهیزات پزشکی برای مبارزه با کرونا حرف اول را می‌زنند، در اداره کشور خود وامانده‌اند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها