تیراندازی در کلیسایی در جنوب تگزاس با چندین کشته

گزارش ها از تیراندازی در کلیسایی در شهر ساترلند اسپرینگز در ایالت تگزاس آمریکا حکایت دارد. مهاجم نیز کشته شده است.

تیراندازی در کلیسایی در جنوب تگزاس با چندین کشته

به گزارش خبر فوری ، خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آسوشیتدپرس از تگزاس می گوید گزارش ها از تیراندازی در کلیسایی در شهر ساترلند اسپرینگز (Sutherland Springs) در ایالت تگزاس آمریکا حکایت دارد.

به گزارش سی بی اس نیوز، شاهدان عینی گفتند چندین نفر در کلیسای نخستین پروتستان در ساترلند هدف گلوله قرار گرفتند. دانا فلچر ، یکی از صاحبان مشاغل در ساترلند به سی بی اس نیوز گفت خودروهای کلانتری و آمبولانس های فراوانی را دیده است که دارند به سوی کلیسا می روند. وی گفت نمی داند چه اتفاقی افتاده اما نیروهای پرشمار پلیس در منطقه حضور دارند و افرادی را دارند از صحنه ی حادثه با بالگرد خارج می کنند.

پلیس گفت فردی که در کلیسا تیراندازی کرده بود کشته شده است. یکی از شاهدان عینی گفت نزدیک ساعت یازده و نیم صبح (یک شنبه) فردی را دیده که وارد کلیسا شده و شروع به تیراندازی کرده است.

پیشتر تعداد کشته های این حادثه 10 تا 15 تن گزارش شده بود اما در آخرین خبری که تا کنون گزارش شده به کشته شدن دستکم ۲۴ نفر و مجروحیت ۲۰ تن در این تیراندازی اشاره شده است.

درصورت دریافت اطلاعات دقیقتر این خبر به روز می شود.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضابانکی
    0

    اینگونه هرروز وساعت انسانها درامریکا کشته میشوند اما حقوق بشر درکره شمالی اجرانمیشود شبیه جوک هست مسولین جهان واقعا عجب قدرتی دارند که از مزخرفاتشان دروغهایشان اراجیفشان خنده شان نمیگیرد درکره شمالی یک صدم سایر کشورها فساد فحشا هرزگی کشتار وجودندارد اما انرا خطرناک میخوانند امریکا زاپن رابمباران هسته ای کرده اما کره شمالی خطرناکه واقعا که ؟حال هرانسان باشعور وفهیمی درجهان از این همه دروغ بهم میخورد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها