۱۴۸ فوتی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته / ۱۸ استان در وضعیت قرمز و هشدار

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت کرونا در کشور را تشریح کرد و گفت: طی بیست و چهار ساعت گذشته دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۸ تن از آنها بستری شدند.

۱۴۸ فوتی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته / ۱۸ استان در وضعیت قرمز و هشدار

دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۸ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر رسید.

وی همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۹۸ هزار و ۹۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی تاکید کرد: ۳۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۵۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست‌وشوی مکرر دست‌ها و بویژه استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل و حضور در تجمعات، گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی همچنین تاکید کرد: استان‌های تهران ، فارس، اصفهان ، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان ، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • مریم
    0

    کمتر دروغ بگید اینهمه استان قرمز اونوقت 148 فوتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا جون خبر فوری جون این عکس خانم سخنگو را حذف کن . این خانم اینقدر خوشحاله که مردم دارن می میرن داره میخنده خجالت اوره والله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چه ربطی به قیافه این بنده خدا داره واقع بین باشید لطفا این عکس مال امروز که نیست انقد سطحی نگرید واییییییییییییییییی

  • ...
    0

    چقدر براي همه عادي شده اين آمارها !!! اينكه روزي حدود دويست نفر از هموطنانمون و از دست ميديم خيلي دردناكه . خدا به خانواده هاي داغدارشون صبر بده و به ما هم رحم كنه ... خدا از مسئوليني نگذره كه دارند كوتاهي ميكنند. الهي دامن خودشون و بگيره اونايي كه باعث و باني هستند.

  • ناشناس
    0

    خجالت هم خوب چیزیه همش دروغ

  • زهرا
    0

    عکس این زن چه فایده ای داره که ما ببینیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به جای این عکس خندان تصاویر بیماران در حال مرگ را نشانبدهید تا ما مردم وحشت کنیم و از کرونا بترسیم و رعایت بهداشت کنیم .اقلا ماسک رو همه بزنیم عکس این زن رو حذف کنید دیگر نشان ندهید مخصوصا خندانش را زجراوره که به بیماران و فوتیهای کرونایی میخندد

    نظرات شما -
    • ...‌
      0

      یعنی چی چه ربطی به قیافه ایشون داره؟؟ همش دنبال غر زدن و دنبال کسی میگردید که تقصیرو بندازینش گردن اون،بجا این حرفا بیایید ماسک زدن و رعایت پروتکل های بهداشتی رو به مردم توصیه کنیم. حرف پیدا نکردید اومدید به قیافه این خانم گیر میدید!!!

  • بی نام
    0

    ای وای بعضی ها چقدر بیسواد هستند همه جای دنیا مثل انگلستان تنها موارد فوت قطعی ناشی از عفونت ویروسی اون هم بستری شده را به عنوان آمار رسمی اعلام می کنند آمار غیر رسمی که شامل فوت از سایر عوارض بیماری وغیر قطعی که همه جای دنیا تعدادش بیشتر هست اعلام نمی کنند

  • بی نام تنها
    0

    قشنگ معلوم میخوان تصویر این خانم رو تو ذهن مردم جا بندازن که بعدا انتخابات خواست شرکت کنه همه از ظاهرش یادشون بیاد بهش رای بدن.

  • ک ل
    0

    تازمانی که اقای روحانی قبول نکنه اوضاع بیماری درکشور روبه وخامته وروش کنترل بیماری نسپاره بدست متخصص این کار وضع ازاین هم که هست بدترخواهدشد

  • خسته
    0

    استرس کنکور ضرب در استرس کرونا هیچکس ما کنکوریا درک نمیکنه

  • ماهان
    0

    ماهان یادت میاد هر چه گفتیم پروازی به چین نداشته باش حالا بیا اینم نتیجه اعمالت این وضع دیگه درست نمیشه دیدی چندتا ایرانی به خاطر کرونا از دنیا رفتن خجالت بکش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها