ادعای تلویزیون کانادایی:

 آسمان ایران در شب حمله به عین‌الاسد به‌دلیل لو نرفتن نقشه، بسته نشده ‌بود

شبکه‌ سی‌بی‌اس کانادا مدعی‌شده، یک فایل ‌صوتی دارد که یک مقام مسئول گفته آسمان ایران در شب حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق، به‌روی هواپیماها بسته نشده بود تا نقشه این حمله را لو نرود.

 آسمان ایران در شب حمله به عین‌الاسد به‌دلیل لو نرفتن نقشه، بسته نشده ‌بود

شبکه‌ سی‌بی‌اس کانادا مدعی‌شده، یک فایل‌صوتی دارد که در آن حسن رضایی‌فر، مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشورمان، به خانواده یکی‌از قربانیان سرنگونی هواپیمای اوکراینی گفته آسمان ایران در شب حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق، به‌روی هواپیماها بسته نشده بود تا نقشه این حمله را لو نرود.

گویا این فایل، در میانه اسفند پارسال، ضبط شده و شبکه سی‌بی‌اس گفته برای پرس‌وجو درباره آن به رضایی‌فر ایمیل زده اما ۲۴ساعت پس‌از این ایمیل به خانواده‌های قربانیان گفته‌شده رضایی از ریاست تیم ایرانی تحقیق درباره حادثه سرنگونی هواپیمای اوکراینی برکنار شده.

در همان‌شبی که سپاه به پایگاه آمریکایی‌ها حمله هوایی کرد، هواپیمای اوکراینی با ۱۷۶مسافر که اغلب ایرانی هم بودند با، شلیک پدافند ضدموشک سپاه سرنگون شد.

منبع: پیک ایران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • آلا
    0

    شبکه بی آبروی بی بی سی غلط کرده

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      داداش شبکه بی بی سی نبوده رادیو فردا بوده

    • مهدی
      0

      سی بی اس

  • محمد
    0

    پس چطور طبق گفته خود آمریکاییها از زمان حمله اطلاع داشتن و قبل از حمله همه به پناهگاههای زیر زمینی خودشون رفتن؟! اینو دیگه خود امریکاییها اعتراف کردن که بهشون در مورد حمله خبر رسانده بودن و میدونستن چه ساعتی حتی حمله میشه

    نظرات شما -
    • علي
      0

      ولش كن داش پيشو نگير سياسته ديگه

  • گاگول
    0

    چه کشته ها وجنازهایم رو دست امریکایهای بدبخت باد کرد!!

  • مهدی
    0

    از ترس لو رفتن با رفتار احساسی کشته دادیم و در اصل امریکا بر ما توسط خودما کشته گرفت ! رفتارهای عوام گرایانه و عدم تخصصی همه ضرر رسان است ! چه میشد چند روز بعد جواب می دادید ! اصلا لو رفتن با توجه به ماهواره های غرب جای بحث ندارد چون از لحظه شلیک انها میدانستند !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها