فال روزانه شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۴ تیر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. با منبعی سرشار از عشق و محبت در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید روبرو هستید و در این سال پذیرای محبت و مهربانی اطرافیان هستید. انرژی خود را برای ماه مهر کنار بگذارید چرا که در این ماه کار‌های زیادی باید انجام دهید. در بهمن ماه امسال با اتفاق فرخنده‌ای روبه‌رو می‌شوید و فروردین سال آینده بهترین ماه سال تولدتان خواهد بود. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، دوستان بیشتری پیدا کنید و این سال را به سالی خاطره‌انگیز تبدیل نمایید.

فروردین

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. همفکری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات با وی مشورت کنید. تعادل میان تفریح و کار را رعایت کنید و انجام کار‌های مهم را در اولویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که راه پیشرفت و موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیندازید. احتمال دارد میان شما و فردی مشاجره‌ای در بگیرد.

اردیبهشت

با انجام کار‌های موردعلاقه و دلخواه، از شر نگرانی و اضطرابی که گرفتار آن هستید خلاص شوید. اهمیت بیشتری برای اعضای کوچک خانواده قائل شوید و راه درست را در زندگی به آن‌ها نشان دهید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. اجازه ندهید یکنواختی زندگی زمینه افسردگی شما را فراهم کند. همسر یا عشق زندگی‌تان روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

خرداد

روز را با سلامتی و نشاط به پایان خواهید رساند. به فکر افراد نیازمند باشید و از کمک به آن‌ها غافل نشوید. با مصاحبت با دوستان و آشنایان، کسالت و خستگی را کنار بگذارید و از زندگی لذت ببرید. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. امروز از بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان احساس رضایت کامل خواهید داشت.

تیر

سرتان خلوت است و کار خاصی برای انجام دادن ندارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و حسابی استراحت کنید. وضعیت مالی‌تان ثبات ندارد و این قضیه امروز حسابی شما را نگران و مضطرب کرده‌است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان خواهد رسید و مشکلات مالی شما خاتمه پیدا خواهد کرد. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر را در قبال اعضای خانواده درپیش بگیرید. بیش‌ازحد به فکر جمع‌کردن مال دنیا نباشید و سخاوتمندی پیشه کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دست اهل منزل را بگیرید و برای تفریح و گردش در بازار بیرون بروید. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است، این عشق را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ایشان را با تمام وجود دوست دارید.

مرداد

یکی از دوستان قدیمی که روی رفاقت وی حساب می‌کنید، امروز از در کج‌خلقی و بدرفتاری با شما وارد می‌شود. یکی از اعضای خانواده برای حل مشکلی مالی که شما را نگران کرده، پیش قدم می‌شود و بدهی‌ها را پرداخت می‌کند. فردی که بدخواه شما است، امروز دردسرهای زیادی برای‌تان درست می‌کند. علاقه زیادی به تنهایی دارید و امروز شرایطی برای خلوت و تنهایی پیدا می‌کنید. کدورت و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد امروز از بین می‌رود.

شهریور

روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز نکرده‌اید و امروز به نفع شما است که از هرگونه سرمایه‌گذاری و تجارت دوری کنید. مشکلی در سر راه شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی تان توانایی‌های‌تان را باور ندارد و شما را دست‌کم می‌گیرد. برای این سوء‌برداشت فکری بردارید و توانمندی‌های خود را به رخ وی بکشید. نظر‌های خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید.

مهر

اگر به فکر حفظ سلامت خودتان هستید از امروز بیشتر ورزش کنید. پولی به دست‌تان می‌رسد، اما بهتر است قسمتی از آن را برای کار‌های خیریه کنار بگذارید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید.

آبان

با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. رفتار شایسته‌ای با اعضای خانواده داشته باشید و به اهل منزل نازک‌تر از برگ گل نگویید. برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان بدون هیچ دلیل و بهانه‌ای هدیه بخرید و محبت خود را به وی ثابت نمایید. کار‌های زیادی دارید، اما به‌رغم این کارها، فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. فکری نگران کننده به ذهن‌تان خطور کرده است، اما جای برای نگرانی وجود ندارد و خطری شما را تهدید نمی‌کند. با مطالعه مطالب و برنامه‌های مثبت، رویکردی آینده‌نگرانه به زندگی پیدا کنید.

آذر

یکی از اعضای خانواده شما چشم‌انتظار تولد فرزندی است، امروز بیشتر از همیشه مواظب این فرد باشید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با خرید هدیه‌ای خاص و منحصر‌به‌فرد، عشق خود را به شما ثابت می‌کند. قصد سفر دارید، این سفر در درازمدت فاید‌ه‌های زیادی به دنبال خواهد داشت.

دی

با انجام کار‌های خیریه و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. یکی از آرزو‌های دیرینه تان امروز برآورده می‌شود. از کمک به یکی از اعضای خانواده که نیازمند یاری شما است غافل نشوید. بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و غصه‌هایی که در دل نهان کرده‌اید را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید. برنامه‌ای که امروز برای پیشرفت ترسیم می‌کنید، در آینده راه را برای موفقیت شما هموار می‌کند. مهمان ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد. با فرد باهوش و زیرکی ملاقات می‌کنید و گفته‌های این فرد را برای پیشرفت در کار‌ها استفاده کنید.

بهمن

فکر می‌کنید که برای فراگیری مهارت‌های جدید پیر شده‌اید، اما این طرز فکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سر‌ها در بیاورید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و به پرستاری شما نیاز دارد. امروز وقت کم می‌آورید و فرصتی برای استراحت و تفریح نخواهید داشت. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های شان گوش فرا دهید.

اسفند

فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. امروز حساب وقت و زمان از دست‌تان در می‌رود و تا چشم به هر بزنید روز بدون دستاورد مهمی به پایان خواهد رسید. انسان یک‌دنده‌ای هستید و این رفتار امروز زمینه دلخوری میان شما و یکی از اعضای خانواده را فراهم می‌کند. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. عشق زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان محبت‌های‌تان است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها