باهنر در گفت‌وگو با خبر فوری/ بخش اول

شورای نگهبان کوتاه بیاید یک شومن در ۱۴۰۰ رأی می‌آورد /احمدی‌نژاد تنها کسی بود که باور داشت رییس‌جمهور می‌شود

باهنر معتقد است: اگر شورای نگهبان کمی کوتاه بیاید، فکر می کنم دوره آینده یک شومن رای می آورد.یعنی هرکسی که در مناظرات بتواند طرف مقابل را بپیچاند یا به قول آقای روحانی لوله کند رای می آورد .

شورای نگهبان کوتاه بیاید یک شومن در ۱۴۰۰ رأی می‌آورد /احمدی‌نژاد تنها کسی بود که باور داشت رییس‌جمهور می‌شود

زینب حقی: محمد رضا باهنر چهره شناخته شده عالم سیاست است که از لحاظ تفکرات سیاسی در جرگه اصولگرایان تعریف می شود. وی سابقه حضور در 7 دوره مجلس شورای اسلامی را دارد و از پیش کسوتان این عرصه شناخته میشود . با محمد رضا باهنر که سالها است به عنوان دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین فعالیت سیاسی دارد ، در مورد انتخابات مجلس یادزهم ، انتخابات 1400 احتمال حضور شخصیت هایی مثل قالیباف یا احمدی نژاد و لاریجانی در این عرصه، عملکرد شورای نگهبان و وضعیت احزاب در کشوربه گفت و گو نشسته ایم که قسمت اول آن در ادامه بخوانید و فیلم آنرا ببینید.

قسمتهای بعدی این گفت و گو در روزهای بعد منتشر خواهد شد.

خبر فوری : تغییر ترکیب مجلس یازدهم پیام هایی را به افکار عمومی رساند و اینکه با ترکیب فعلی مجلس باید شاهد یک سری تحولات در انتخابات 1400 باشیم، آیا باید منتظر دولت همسو با مجلس یازدهم باشیم ؟

باهنر : تجربه نشان داده این اتفاق هم امکانش هست که بیفتد و هم نه . انتخابات اسفند 98 مقولات خاص خود را داشت. یکسری حوادث در این انتخابات تاثیر مثبت داشت و یکسری تاثیر منفی. از سیل اوایل سال تا اتفاقات آبان ماه و شهادت حاج قاسم سلیمانی و مسئله کرونا و فضای گرانی و تحریم ها مجموعا بر این انتخابات تاثیر گذاشت.

در انتخابات مجلس یازدهم به کمینه حضور مردم خوردیم

توصیه ای که به رسانه ها دارم این است که یک پروزه تحقیقاتی تعریف شود تا بررسی شود که چه عواملی باعث شد که به کمینه حضور مردم در انتخابات خوردیم. 42 یا 43 درصد مشارکت در کشور و 23 یا 24 درصد در سطح تهران رکورد خوبی نبود. بعضی میخواهند ساده انگاری کنند و می گویند تقصیر کرونا بود یکی میگوید تقصیر حوادث آبان ماه بود برخی نیز معتقدند که گرانی و تورم بود، ولی من معتقدم همه اینها اثر داشت و باید بتوانیم وزن هرکدام از این عوامل را عادلانه در بیاوریم.

روایتی از انتخاب سه رییس جمهور

در مورد موضوع تاثیر و تاثر انتخابات ها روی هم باید بگویم ما از هر دو مدل تجربه داشتیم. ولی هیچ کدام اثر مطلق نیستند و تاثیر نسبی میگذارند. معتقدم متاسفانه انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان مخصوصا دوره اول معمولا یک دوره پر از ابهام است که تازه 2-3 ماه قبل از انتخابات مشخص می شود که چه کسی و چگونه میتواند رای بیاورد. اگر به انتخاب سه رییس جمهور گذشته نگاه کنید به مسئله پی میبرید. مثلا در زمان آقای خاتمی یک عده دی یا بهمن 75 از او خواستند کاندیدا شود ایشان همان موقع یک حرف تندی زد و گفت بروید دنبال یک نفر دیگر! بعد ازاینکه انتخاب شد من به عنوان رییس ستاد رقیبش رفتم برای تبریک، به ایشان گفتم حالا که رییس جمهور شدی کابینه را چطور میخواهید بچینید و مشی اقتصادی شما چیست ؟ ایشان زیر خنده زد گفت باهنر! مگر من اصلا تصور می کردم که رییس جمهور شوم که این فکرها را کرده باشم حالا که شدم باید فکر کنم ببنیم چه میشود !این مسئله را همین الان هم ایشان تکذیب نمی کند .

احمدی‌نژاد تنها کسی بود که باور داشت رییس‌جمهور می‌شود

دوره آقای احمدی نژاد از اسفند83 تا خرداد 84 در شهرستانها کسی ایشان را نمی شناخت و رقیب های مطرح داشتند مثل آقای هاشمی ولایتی یا لاریجانی اصلا کسی تصور نمی کرد که ایشان رییس جمهور شود تنها کسی که باور داشت که رییس جمهور شود خودش بود!

رییس جمهور بعدی آقای روحانی بود. معتقدم اگر سه اتفاق می افتاد ایشان رییس جمهور نمیشد . یکی اگر آقای هاشمی ثبت نام نکرده بود و صلاحیتش رد نمیشد، دوم اگر به آقای عارف فشار نیاورده بودند و کنار نرفته بود. سوم اگر چهار کاندیدایی که از این طرف بودند باهم تفاهم کرده بودند که یک نفر نهایی در میدان باشد ، هرکدام از این اتفاقات میافتاد آقای روحانی که آن زمان نیم درصد یا 8 دهم درصد بیش از نصاب رای اورد ، رای نمی آورد.

بعد از فوت آقای هاشمی مطلبی از ایشان منتشر شد که در آن از دست آقای روحانی عصبانی شده بود که میگفت اگر ما از تو حمایت نکرده بودیم تو پنج درصد بیشتر رای نمی آوردی ! البته بنده 5 درصد را قبول ندارم شاید 7-8 درصد رای می آورد ولی نه 50 درصد.

بنابراین میخواهم بگویم روسای جمهور ما دوسه ماه قبل از انتخابات مشخص میشود که چه کسی هست و به چه شکلی رای خواهد آورد . مخصوصا مناظرهای تلویزیون. یکی، یکی را لوله میکند یکی بگم نگم راه میاندازد! خلاصه هرکدام یکجور!

شورای نگهبان کوتاه بیاید یک شومن رای می آورد

چند وقت پیش گفتم اگر شورای نگهبان کمی کوتاه بیاید دوسه تا از شو من های تلویزیون را تایید صلاحیت کند، فکر میکنم دوره آینده یک شومن رای می آورد.یعنی هرکسی که در مناظرات بتواند طرف مقابل را بپیچاند یا به قول آقای روحانی لوله کند رای می آورد .
بنابراین این تاثیر و تاثرها بدون اثر نیست، ولی اصلا نمی شود روی این مسئله حساب کرد که مثلا رییس جمهور آینده کسی باشد همراه مجلس . نکته دیگر اینکه عملکرد مجلس در این یک سال مهم است اگر مجلس بتواند قدم هایی بردارد که به ذائقه مردم خوش بنشیند و مردم احساس کنند که مجلس قدم هایی را برداشته است، مردم امیدوار خواهند شد . لازم نیست که توقع داشته باشیم همه مشکلات مملکت را مجلس حل کند، اما اگر بتواند اقداماتی بکند که حداقل با سوزن بانی ، قطار را روی ریل بیندازد این می تواند مردم را امیدوار کند .

خبر فوری : فکر می کنید رییس مجلس برای 1400 کاندیدا شود؟ در این صورت بخت ایشان را چقدر میدانید؟

قالیباف گفت برای 4 سال می خواهد به مجلس برود

من با ایشان قبل از انتخابات مذاکره کردم و پرسیدم اگر میخواهید برای یک سال به مجلس بروید بگویید ایشان گفتند من برای 4 سال میخواهم به مجلس بروم.

اما الان بعنوان کسی که سالها در عرصه سیاست کار کرده ام اعلام میکنم که عالم سیاست هیچ حساب و کتابی ندارد من واقعا الان نمیتوانم پیش بینی کنم که ایشان می آید یا نه و در صورت حضور اینکه انتخاب میشود یا نه. بستگی به یک سری عوامل از جمله عوامل انسانی و محیطی دارد.

منبع: خبرفوری

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 82
  • بی هنر
    0

    از قبل مطمئن بود .که رای می آورد .مردم را خش وخاشاک خواند

    نظرات شما -
    • محمدی
      0

      گوشات خوب نشنیده پس مردم رونگفت

    • محمد
      0

      خش و خاشاک به اون افرادی که اموال عمومی مردم را تخریب کردند و آتش زدند گفت.

    • بهار
      0

      بی هنرجان شما هی این یه جمله را مثل پتک بزنید تو سرش ! به مردم نگفتند... شما خودتونو قاطی مردم نکنید، خس و خاشاک برای مردم هم مشخصه !!

    • هاشم طوسی
      0

      انشاالله خدا کمک کنه ورهبری هم صلاح بدونه یه 8 سالی دوباره با احمدی نژاد می تونیم حداقل احساس قدرت وبزرگی در خاورمیانه داشته باشیم علی برکت الله

  • بینام
    0

    هرچقدراحمدینژادراتخریب کنیدبازهم نمیتوانیدچون احمدینژادازروزی آمدبامردم بودولی شماهاکلک به مردم ساده زدید

  • وگوور
    0

    بگذارید آن کسی را که مردم باور دارند رای بیاورد چرا از رای مردم هراس دارید ؟مردم نمی فهمند شما بهتر می فهمید ؟شورای نگهبان باور مردم را اگر لگد مال کند شرکت در انتخابات به خطر می افتد

  • محمد
    0

    احمدی نژاد رای بیاره یا هر کس دیگه ای مگه به حال ملت فرقی هم داره؟ برا شماست که فرق داره که میخواهید حکمرانی کنید.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      سیاست گداری کشور دست دیگران است .هر رییس جمهور بیاید کشور از این بدتر هم می شود.سیاست تعیین کننده شرایط اقتصادی کشور است گروهی می خواهند سیاست رو از مدیریت جدا کنند و بیشتر مغلته میکنندتا راستی ازمایی

  • م
    0

    احمدی نژاد ریس جمهور بشه عالی باز دلش بیشتر میسوزد برای مردمش زنده باد احمدی نژاد

  • ایرانی
    0

    اگر خودت هم شومن نیسنی که هستی بگو چرا از شهرستانها رای در آوردند ؟

  • بهار
    0

    جناب باهنر برو یه گوشه ای استراحت کن عزیزم کشور رو بهم نریز ، تا اینجا هم که امدی به احترام برادر شهیدت امدی ! حالا که مردم شما رو شناختند تفرقه نکن !

  • حسینی
    0

    در سخنان جناب باهنرنکات واقعا قابل توجه ای نهفته است اول این که افرادی که کاندید ای ریاست جمهوری می شوند افرادی بی برنامه وفاقد وجاهت لازم برای این پست هستند ، خب باید پرسید اگر اینچنین است چرا شورای نگهبان دایره انتخاب مردم را محدود به این قبیل کاندیداها می کند ؟ ایا شورای نگهبان شریک مشکلات وندانم کاری های انها نیست ؟ دوم این که فرمودند قالیباف نمی اید بنده می گویم قالیباف ، رضایی وجلیلی اگر صد بار دیگر دست رد ازطرف مردم بر سینه انها زده شود باز هم می ایند به خصوص در این دوره که تحلیل شان این است که اکثریت مردم در انتخابات شرکت نمی کنند واین همان چیزی است که انها می خواهند ومانند انتخابات مجلس باکسب ۲۰ درصد ارا رئیس جمهور می شوند .

  • کاربر ناشناس
    0

    احمدی نژاد نباشه رای نمیدیم این یه کار متونیم انجام بدیم

    نظرات شما -
    • کورش
      0

      چه عجب؟ برادر عزیز مگه حفظ نظام ازاوجب واجبات نیست؟ رای نمیدی؟ یعنی چی؟

  • ...
    0

    من طرفدار احمدي نيستم، اما بغير از اون نميتونم به كسي اعتماد كنم . لااقل براي يك مدتي رييس جمهور بود و عملكردش و ديديم . نه كه عملكردش خوب بود ، نه ، اما از بقيه شون بهتر بود. و مطمئنم ٩٠ درصد مردم عامي هم مثل من فكر ميكنند ، اصلا نيازي به تحليل كارشناسانه نيست.

  • سامان
    0

    همه بدبختی های این مملکت از دوره احمدی نژاد شروع شده ..دزدی .فساد .بدبختی .و فلاکت .تحریم .پس نیاید خیلی بهتر است ..چون بیاید مردم در انتخابات شرکت نمی کنند و احمدی نژاد رای می آورد

    نظرات شما -
    • ارش دیجی
      0

      اتفاقا اگه بیاد مردم به خاطر مخالفت با احمدی هم که شده میرن به طرف مقابل رای میدن و انتخابات پر شور خواهد شد

    • R
      0

      بهترین رئیس جمهور فقط محمود احمدی نژاد وبدتری حسن روحانی .من مطئمین هستم اگر احمدی نژاد کاندید شود بالا30میلیون رای خواهد آورد

  • یوسف
    0

    اقای باهنر چقدر وحشت دارید مردم خودشون تمیز می دهند شما نگران نباشد.

  • روح اله
    0

    فقط با تایید احمدی نژاد من و خانوادم و فامیلام پای صندوق رای میریم. فک کنم همه ی مردم هم همین نظر رو دارن. به نظرم گیر سه پیچ به برادر احمدی نژاد ندین

  • کاربر ناشناس
    0

    خدمات مردمیش بهتر از دیگران بود

  • کریم
    0

    احسنت به جناب مهندس باهنر از معدود سیاستمداران راستگو هستید.همیشه حرف حق رو گفتیدوانشاءالله همیشه از راستگویان خواهیدبود.

  • فواید
    0

    هرچه میکشیم و هرچه کشیده ایم از شورای نگهبان کشیده ایم

  • فواید
    0

    شورای نگهبان همیشه بدترین هارو برا انتخابات چیده! نمیدونم با چه حسابی به قالیباف صلاحیت داد! کسی که به گفته دادستان وقت تخلفات گسترده در شهرداری داشت ،این خود نشان از فساد شورای نگهبان دارد

  • علی
    0

    همشون سروته یک کرباسن. خودتون اذیت نکنین

  • سجاد
    0

    اگه‌ احمدی‌ نژاد‌ نباشه‌ به هیچ‌ عنوان‌ رای‌ نمیدم‌

  • مهرداد
    0

    احمدی نژاد هم اگر رای بیاورد این ویرانه رو دیگه نمیشه درست کرد

  • کاربر ناشناس
    0

    احمدی نژاد هرچه بود از دیگران بهتر بود سهام عدالت داد یارانه داد مسکن مهر رونق داد خیلی از طرح ها انجام داد هیچوقت مثل هم اکنون گرفتار نبودیم روزی که ۴۵هزارتومان یارانه یا بیشتر حالا بگذریم این پول خیلی بارزش بود امروز این یارانه چقدر بی ارزش است با همین هم در توان پرداخت این دولت نیست

  • ناشناس
    0

    رئیس جمهورفقط احمدی نژاد اگه بیادمن وخانواده بهش رای میدیم

  • Ali
    0

    احمدی نژاد نباشه رای نخواهیم داد

  • محمد
    0

    دکتر احمدی نژاد الان از پايئن ترین اقشار تا بالاترین اقشار را همراه خود دارد ،حتی خاتمی هم در مقابل دکتر احمدی نژاد بیشتر از 13میلیون رای ندارد ،همین الان بدون مناظره احمدی نژاد 90درصد رای شهرها و روستاهای کوچک و 60تا79درصد شهرهای بزرگ را دارد. احمدی نژاد ذخیره روزهای سخت نظام است اگر خوب تشخیص دهند وگرنه با بحران مشروعیت ومقبولیت مواجه خواهند شد ،رای و مشارکت کم مردم در مجلس یک تذکر ملی بود.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      توهم نگو تمام بدبختی های کشور از زمان احمدی نزاد شروع شد

  • رضا احمدی
    0

    بی وجودترین ادم . دورد بردکتردلها

  • عباد
    0

    احمدی نژاد هم نمیتونه مملکت رو درست کنه .نفت روزی ۲ ملیون بشکه ۱۰۰ دلاری میفروخت امروز ۲۰۰ هزار بشکه است .بوجه با نفت ۲۵ دلاری بسته بود اخر دولتش هم تورم ۲۰۰ درصدی بوجود آورد .فراموشش نکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      رقیق احمدی نژاد بیاد ۹۰درصداورده کس دیگری بیاد صندوق های خالی ازرای هشت سال زیر فشار بودیم کجاست کلید طلایی احمدی نژاد توامریکاازگیرش فرارمیکرداوباما وقتی سخنرانی میکرد

  • مرتضی
    0

    تو این وضعیت رییس جمهور بعدی آقای احمدی نژاد بشن بهتره چون تجربه و عملکرد بهتری نسبت ب همشون داره یکی دیگه بیاد تا بخواد با امور آشنا بشه چهارسال گذشته و گند میزنه

  • باران
    0

    فقط احمدی نژاد ✌ وگرنه رای نخواهیم داد

  • رضا
    0

    فقط دکتر احمدی نژادمیتونه ازهمان روز اول استارت خدمت کردن به ملت روبزند چونکه اثبات کرد ه است

  • ایرج
    0

    باید کسانی ک کار دولتی دارن رای هاشون رو حساب نکنن چون مجبورن رای بدن .رای ملت باقیمانده رو حساب بکنین یک نفر رای نمیده امکان نداره رای بدن

  • مسعود زاهدی
    0

    خودمان کردیم که لعنت بر خومان باد ؛ با قدرت تمام میگم فقط و فقط دکتر احمدی نژاد ولا غیر..... خدا خدا کنیم بیان وگرنه با این اوضاع و احوال از همین الان فاتحه تون رو بخونید واقعا هیچ امیدی برا مردم نمونده ، لعنت بر هر چی مصلحته ، که حقیقت رو سر بریدن

  • خورشید
    0

    در زمان احمدی نژاد نفت با بشکه ای بین 100تا 150 دلار بفروش می رفت در امد ارزی کشور شد 950 میلیارد دلار با ان پول می شد ایران رو اباد کرد که از اول انقلاب تا دولت ایشان نصف انهم در امد نداشتیم یارانه رو به هفتاد وپنج میلیون نفر می داد حتی ان کسانیکه تو خارج بودن پول یارانه می گرفتند می توانست ان پول رو به گارگرها ........و افراد بی بضاعت با دو الی سه برابر ان بده ما این همه مدیر قوی توی کشور داریم ادم های که کار اجرایی کردند وسالم هستند از انها استفاده بشه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ببین عزیزیکی ازسیاست های یک سیاستمداراینکه که بایک سخنرانی بتونه برای کشورش درآمدکسب کنه واگردرزمان بزرگمردتاریخ ایران بشکه نفت شده بود۱۷۰دلارپیروهمین سیاست درست ایشونه به ولااگه احمدی نژادنبودتاحالاشصت درصدمردم ازفشارفقرمرده بودندشماببینیدالان چشم همه مردم به یارانه هست واون قسمتی که فقط نام یارانه رومعیشتی کردید

  • کار بر ناشناس..
    0

    ساختن میلیون ها مسکن برای تمام اقشار جامعه.. اعم از طبقه ضعیف.. طبقه متوسط.. حتی طبقه مرفه.. ساختن راههای مواصلاتی تمام روستاهای کشور.. ساخت بیمارستان برای تمام شهرستانهای دورافتاده بالای 50000هزار جمعیت.. ساخت خانه بهداشت روستایی برای تمام روستاهای دور افتاده.. ساخت دکل های تلفن همراه تمام روستاهای دور افتاده.. ساخت مدرسه تمام روستاهای کشور.. احداث دانشگاه برای تمام شهرستانهای دور افتاده بالای 50000هزار جمعیت 2الا 3 دانشگاه.. سبد غذایی برای روستاهای محروم دورافتاده.. ساخت ازاد راه.. احداث پالایشگاها فراوردهای نفتی ومعیانات گازی منجمله احداث بزرگترین پالایشگاه فراوردهای نفتی ومعیانات گازی جهان بنام ستاره خلیج فارس واقع در غرب شهر بندرعباس.. با 80 درصد پیشرفت وتحویل دولت فعلی داد.. و اینها فقط بخشی از خدمات خادم ملت بود که برای ایران زمین انجام داد.. با عرض پوزش بسیاری از خدمات دیگر حضور ذهن ندارم... جناب عماد خودت هم اصلا حالیته چه میگی... اگر فقط دولتهای قبل ودولت کنونی نصف دولت احمدی نزاد کار می کرد ایران گلستان میشد.... زنده باد عدالت.. زنده باد حامی تمام مردم ایران زمین... درود بر شرفت دکتر محمود احمدی نزاد..

  • کاربر ناشناس..
    0

    با عرض پوزش بنده جواب سامان را دادم به اشتباه نوشتم عماد معذرت می خوام..

  • محمدرضا
    0

    آقای باهنر کلمه شومن برازنده تو است چند سال در مجلس بودی..اگر خانواده شهید نبودی ویا رابطه بازی نبود الان اسم تورا کسی میدونست؟...

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر حاج محسن رضایی بیایی قطعا ۲۰میلیون رای میاورد چون همانطور که مردم تهران به جناب دکتر قالیباف که یک نیروی انقلابی وجهادی ونظامی بود اعتماد کردن به حاج محسن رضایی هم همین دیدگاه رادارند این بار باید به اقای رضایی اقتصاددان اعتماد کرد

  • سرباز اسلام
    0

    دکتر احمدی نژاد اگر تایید شود بدون تبلیغ وبدون مناظره قریب30 میلیون رای دارد..

  • مجیدی
    0

    آقای باهنر.لطفا به شعور مردم احترام بگذارید.کرونا و گرانی و .... همه بهانه است.مردم به این درک رسیده اند که باتغییر فرد عملا مشکلی حل نخواهد شد. همانطور که مجلس ۲۰ درصدی وجاهت قانونی ندارد دولت ۲۰ درصدی آینده هم وجاهت قانونی ندارد .واقعیتش رو بخواهید متاسفانه باید بگم رای بی رای.

  • سعید
    0

    رای ما فقط دکتر

  • توکل
    0

    احمدی نژاد اگر بیاید صدر صد رئیس جمهور مردمی است

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آحمدی نژاده صددرصد

  • بیتا
    0

    همه میگن فقط احمدی نژاد ما هم میگیم شما هم بگین افتاد

  • صدافت
    0

    ادامه مردم در پناه خدا وراهنمایی رهبر انقلاب،چشم امیدشان به آقای رئیسی برای خدمت در قوه قضائیه واجرای عدالت بسته اند.از آقای قالیباف هم در ریاست مجلس شورای انتظار اجرای عدالت در تصویب قوانین ونظارت بر عملکرد دولت را دارند.سوما مردم انتظار ریاست جمهوری احمدی نژاد را دارند تا برای بار دوم از طبقات پایین ومتوسط جامعه حمایت کنند.وگندهایی که روحانی زده اند را پاک کنند.امید، توده مردم عادی که صاحب انقلاب وصاحب رای هستند،به این سه نفر آقایان،بسته است،تا با شکم سیر بتوانند اهداف انقلابشان را جلو ببرند.

    نظرات شما -
    • پرتوی
      0

      Big picture سیاست نظام غلط است ما مسیر غلطی در سیاست بین المللی انتخاب کردیم .این همه مشکلات ناشی از همین سیاست غلط است هر شخص بیاید در این زمین آلوده نمی تواند محصولی بدست آورد.

  • .
    0

    یعنی نظر و انتخاب مردم کشک و نظر نهادهای دیگر حاکم و کار ساز است.این دیگه هر اسمی دارد به غیر از انتخابات

  • فرهاد
    0

    با این سیریکی که راه افتاده بایدم شومن رئیس جمهور بشه!

    نظرات شما -
    • علی
      0

      اصلا همین شورای نگهبان که مجلس رو مدیریت کرد و بیست در صد رای مجلس تشکیل شد حالا هم یک رییس جمهور وابسته به حاکمیت خودش انتخاب کند.

  • ایرانی
    0

    منتقدین احمدی نژاد شدن کاسه داغتر از آش،،حتی اگر شماها سکته کنید مردم فقط احمدی نژاد می خواهند.حتما شماها می خواهید یکی دیگه علم کنید که تمام هنرش،رنگ کردن ریشش باشد.اما اگر در ایران هم قانون حاکم باشد دیگه خبری از کلید روحانی نیست چون گم شده احمدی نژاد پیداش کرده،باور نذاری برو پیش مردم کوچه وبازار یا روستا ها یا شهر های کوچک،برو با مردم صادق هم کلام شو تا بهت بگن..قانون باشه مثل مرکل باید ماسک بزنی

  • محمد
    0

    رای من کسیه که برای اولین بار بت های عمامه به سر رو شکوند. آیت الله العظمی آملی لاریجانی و آیت الله کروبی و ... شکست و دستشونو رو کرد برای مردم #مردی_از_جنس_مردم

  • بی طرف
    0

    اگه رای مردم می خواهی احمدی نژاد،اگر مثل روحانی می خواهید فقط دروغ بگه،رای لازم نیست مثل عربستان یکی بزارید جاش،،یا مثل روسیه به جای رفراندم قانون اساسی را دست کاری کنید.شما ها که از روحانی خیلی حقه ها یاد گرفتید،،دیگه دلسوز مردمی که تنها گناهش این بود که دزدی نکرد را بد نام نکنید

  • صدافت
    0

    اقای باهنر خواسته بگه من هم چیزی میدونم،اما هیچی نمی داند،چون به شعور یک ملت توهین کرده،به جای شورای نگهبان تصمیم گرفته،اینطوری باشه دیگه رای گیری لازم نیست،کدا خدایی بشه رئیس جمهور هیچ فرقی برای مردم نداره،،چون اب ریخته شده را نمی توان جمع کرد

  • حسن عابدی درچه
    0

    اقا بخدا همه شان دروغگو هستنداثلا به چیزی که فکرنمیکند مردم وایران هست مگه دوری احمدی نژاداین قدر دزدی نکردند اگه بیاددوباره شروع میشددزدی ودروغ گفتن

  • علی
    0

    اقای باهنر شما مجلس با ۱۰درصد رای را مجلس مینامید ؟ مردم دیگر گول نمی خورند اونی هم که شما مردم ... حساب میکنی خودخون و سیاسیون فعلی هستی از بالا تا پایین

  • کریم
    0

    بله زنده باد احمدی نژاد - زنده باد عدالت خدا لعنت کندکسانی که دلشان برای اسلام -انقلاب مردمی که صاحب اصلی این انقلاب هستند نمی سوزد -امام خمینی این طور که اینها رفتار می کنند نخواست خداوند ریشه ی کسایی که آمده اند وفکر جیب خودشان هستند رابسوزاند الهی آمین

  • کریمی
    0

    سلام بر احمدی نژاد - سلام عدالت

    نظرات شما -
    • فرهاد
      0

      سلام بر خس سلام بر خاشاک

  • جاسم عبدالوهاب
    0

    مگه فرقی هم نمی کنه. مگه الانیه شومن نیست. مگه قبلیه شومن نبود. مگه همشون شومن نیستند. باهنر خودش هم و هنرشهم فقط شومنیه. کار دیگه بلدی. حرف می زنه ها.

  • پرتوی
    0

    همان مردمی که ۷ دوره به ایشان رای دادند و نماینده مجلس شد همان مردم به احمدی نژاد رای دادند آن ۷ دوره مردم فهیم بودند و این ۲ دوره مردم نفهیدند و شومن را انتخاب کردند . قضاوت با شماست.

  • سرباز ولایت
    0

    من تعصبی روی احمدی نژاد ندارم ولی بذارن بیاد بین ۸۰ تا ۹۰ درصد مردم بهش رای میدن..

  • ملت
    0

    اونهایی که مخالف دکتراحمدی نژاد هستند یا ازسرمایه دارها هستند یا از ترس اینکه دکترمیاد بد خرابشون میکنه حرف میزنن یا اینکه اگر احمدی نژاد بیاد بهشون حالی میکنه مث تمام اصلاح طلب ها مملکت داری چطوره که خداوکیل فکرنکنم یه اصلاح طلب بدرد بخور و با سواد ومردمی باشه همشون بفکرریاست و دزدی و کلاشی و سرمایه اندوزی بودن اگرهم رای اوردن از فضای جامعه استفاده کردن و ملت بیسواد رو گمراه کردن وگرنه ملت خودشون دیدن که دکتر حتی اگر دزدی ام کرد برای ملت با طدح هاش خوب بود شما اصلاح طلب ها حتی شهردارتون شش ماه شهرتهران بی شهردار بود هفت ساله یک خیابون افتتاح نکردید چطور باز دهن بازمیکنن من موندم

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      از تو بیسواد تر خودتی یک کمی کتاب بخون که اندیشه باز داشته باشی تمام این بدبختی هارو احمدی نژاد ها و پشتیبانان توهم زده برای کشور بوجود اوردند

  • احمد
    0

    فقط فقط دکتر احمدی نژاد بس هیچکس ب غیر احمدی نژاد نمیتونه مملکت و اداره کرد البته آقای رئیسی هم خوب است

  • صادق ناشنوا
    0

    ناشنوام اما چشمانم هم بیناست وهم شنوا .حاجی محمود ریس جمهور ابدی ماست .ای نور چشمان ما کجایی بیا

  • علی شهسواری
    0

    خدای #احمدی_نژاد خیلی بزرگ است ؛ قطعا در انتخابات ۱۴۰۰ اراده الهی خادم ملت را موفق خواهد کرد ؛ کاری از دست شما برنمیاد ؛ آنروز هیچ کس فکر نمیکرد احمدی نژاد رئیس جمهور شود و شد ؛ حالا که ملتی منتظر رای دادن به اوست

  • حمید
    0

    فقط احمدی نژاد و بس

    نظرات شما -
    • ن
      0

      درایران هیچ فردی نمی دونه با احمدی نژاد رقابت کنه اگه بیاد حداقل 75درصدرای میگیره من خودم 10 روز میرم ستادش مفتی کار میکنم چون بهش مدیونم صاحب خونه شدم

  • اشنا
    0

    دوران احمدی‌نژاد نژاد دلار نفت زیاد شد بخور بخور ها شروع شد الان هم بیشتر از نصف دولت احمدی‌نژاد در زندان هستند

  • نمایندگی کله پاچه
    0

    مموتی دکل چی شد

    نظرات شما -
    • دکل
      0

      رفته تو نمایندگی کله پاچه !!!

  • محسن نوروزی
    0

    باید به شعور مردم احترام گذاشت مردم بین خادم با دزد فرق می گذارند...باید قبول کرد احمدی نژاد به امریکا و اروپا باج نداد...باید قبول کرد اقتصاد کشور و مردم در زمان ایشان خیلی بهتر بود....گرانی وتورم افسار گسیخته نبود...خدایا تو به داد ما برس...

  • علی
    0

    ای کاش کسی که می اید بداندشهدا برای جه شهید شدند حداقل گرسنه که هستیم ولی برای اعتقادات دینی خط قرمزی بگذارد باولایت تا شهادت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها