پارتیشن اداری تولید شده در شرکت سهلان چه ویژگی هایی دارد؟

پارتیشن اداری از متریال های مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری می باشد. زیبا سازی فضای اداره و محیط های کاری باعث بالا رفتن روحیه پرسنل اداره و در نتیجه بالا رفتن راندمان کاری را باعث می شود.

پارتیشن اداری تولید شده در شرکت سهلان چه ویژگی هایی دارد؟

پارتیشن اداری تولید شده در شرکت سهلان چه ویژگی هایی دارد؟

پارتیشن اداری از متریال های مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری می باشد. زیبا سازی فضای اداره و محیط های کاری باعث بالا رفتن روحیه پرسنل اداره و در نتیجه بالا رفتن راندمان کاری را باعث می شود. همچنین ظاهر محیط کاری می تواند به موفقیت بیشتر در ایجاد تعامل و همکاری بین هم صنفان مختلف بیانجامد زیرا ظاهر هر مجموعه اداری نشان دهنده کیفیت و قدرت آن مجموعه و همچنین پرستیژ بالای آن می باشد. دلیل دیگر ایجاد دکوراسیون مناسب و زیبا و مبلمان اداری در محیط های اداری این است که کارکنان مختلف به نوعی زندگی دوم خود را در محیط های کاری گذرانده و باید برای تقویت روحیه آن ها فضای زیبا و آرامش بخشی را مهیا نموده تا اینگونه از خستگی زود هنگام و پایین آمدن راندمان کاری آن ها جلوگیری شود.

در طراحی دکوراسیون، طراحان از متریال های بسیار زیادی استفاده می کنند که از آن ها می توان به سقف کاذب، کف کاذب، پارتیشن اداری ، مبلمان اداری، اتاقک های اداری و ست های مختلف آن اشاره نمود. شرکت سهلان با بیشتر از 20 سال سابقه کاری تخصصی در تولید محصولات دکوراسیون اداری، جزء شرکت های پیشرو در تولید این محصولات می باشد. از ویژگی های مهم محصولات این شرکت کیفیت بالا در کنار زیبایی، استحکام و همچنین کاربری بالای این محصولات می باشد. همه محصولاتی که در ابتدای متن به آن اشاره نمودیم را، شرکت سهلان با تکنیک های بخصوص و مبتکرانه ای توسط بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های دنیا به تولید می رساند.

هدف و مزایای استفاده از پارتیشن اداری :

امروزه طراحان دکوراسیون از پارتیشن اداری بسیار زیاد استفاده می کنند. پارتیشن اداری در مدل ها و رنگ ها ی زیادی وجود دارد که برای کار در هر محیط کاری با هر دکوراسیونی قابل استفاده می باشند. از علل های استفاده از پارتیشن اداری راحت بودن نصب و اجرای آن است و بعد از نصب نیز هر کسی می تواند آن را به راحتی تغییر داده و در طرح و فضای اداری تغییراتی پدید آورد. پارتیشن های اداری همچنین قابلیت نصب در زمان بسیار کوتاهی را دارند. همچنین از ویژگی‌های غیر قابل انکار آن‌ها کاهش هزینه‌های ساخت‌وساز دیوار می باشد. زیرا به جای استفاده از مصالح ساختمانی سنگین، حجیم و گران می توان از پارتیشن های اداری استفاده نمود که همان کاربری را فراهم می کنند. شرکت سهلان با بهره گیری از علم روز دنیا در تولید لوازم دکوراسیون و تجهیزات اداری و همچنین با توجه به تقاضای مشتریان خود به تولید این محصولات خصوصا مبلمان اداری و پارتیشن اداری پرداخته است. مدل های مختلفی از پارتیشن اداری در این شرکت توسط نیرو های متخصص تولید می شود که برای هر محیط کاری مناسب و قابل استفاده می باشد. در ادامه این مطالب نمونه‌های پارتیشن‌های اداری سهلان را ارائه خواهیم داد.

پارتیشن اداری دوجداره سهلان مدل آرا:

پارتیشن سهلان مدل آرا، از پارتیشن هایی است که علاوه بر کاهش نویز و صدا های اضافی موجود در فضای اداری، به خوبی می تواند باعث تغییر در ابعاد یک فضا شود به اینگونه که با صفحه های افقی خود که به راحتی جا به جا می شوند و با جابه جایی تنها یکی از این صفحات می توان به راحتی به تغییر ابعاد و وسعت فضای مربوطه پرداخت.

پارتیشن اداری سهلان مدل فریم لس:

متخصصان شرکت سهلان با بررسی مشکلات استفاده از پارتیشن های شیشه ای و شفاف دست به تولید نوعی پارتیشن اداری به نام پارتیشن سهلان فریم لس زدند که به مشکلات پارتیشن های اداری مانند صدا های موجود در اداره و عبور صدا از پارتیشن ها و طریقه نصب پیچیده تر آن ها غلبه کردند که در نهایت به تولید پارتیشن فریم لس دست یافتند. این پارتیشن شامل شیشه هایی است که توسط نوار هایی بی رنگ بین شیشه ها را پر کرده است و اینگونه باعث کاهش نویز در این پارتیشن ها شده است.

پارتیشن اداری سهلان مدل نما و نما پلاس:

این پارتیشن تولید شده توسط شرکت سهلان توسط سازه هایی از جنس فولاد و به صورت مدولار ساخته شده است و این امر باعث استفاده این پارتیشن در هر محیط اداره ای می شود. پارتیشن اداری نما و نما پلاس سهلان با شیشه‌های دو جداره خود به کاهش عبور صداها شده است و باعث ایجاد محیطی آرام برای کارکنان می‌شود. از قابلیت های این پارتیشن ترکیب با جنس های مختلفی مانند چوب، فلز، MDF و ... است که در رنگ‌های مختلفی نیز تولید می شود به همین علت می توان آن را با هر محیط اداری که دارای دکوراسیون خاصی باشد هماهنگ نمود.

پارتیشن اداری متحرک سهلان:

شرکت سهلان با تولید پارتیشن‌های جمع‌شو و متحرک خود امکان این را فراهم کرده است که در هر محیطی مطابق با نیاز مجموعه اداری، ابعاد یک اتاق کوچک، بزرگ و یا به اشکال مختلف در آید. این نوع پارتیشن طبق نیاز های جوامع اداری امروزه که در آن ها فضای اداری کوچک و تعداد پرسنل و ابزار های ارتباطی زیاد می باشند ساخته شده لست.

پارتیشن اداری کلاسیک سهلان:

از زیباترین پارتیشن های اداری که توسط شرکت سهلان به تولید رسیده است پارتیشن اداری کلاسیک می باشد. این پارتیشن با مجموعه کامل اداری سهلان شامل ست مبلمان اداری، کف، سقف و تجهیزات اداری مختلف هماهنگی بسیار زیادی داشته و استفاده از آن به همراه ست کامل می تواند زیبایی چشمگیری را در هر محیطی به ارمغان بیاورد. این پارتیشن به علت ساخته شدن از سازه های فلزی می تواند به اشکال منحنی و زیبایی اجرا شود که استفاده از آن در هر مجموعه‌ای، آن محیط را به محیطی خاص تبدیل خواهد کرد.

ویژگی‌های ترند‌های روز دنیا در حوزه دکوراسیون اداری:

طراحی دکوراسیون فضاهای اداری امروزه اصلا کار آسانی نیست. شرکت ها از نظر عملکرد خود به طور فزاینده ای به دکوراسیون اداری خاصی نیاز دارند. افرادی که طراحی دکوراسیون محیط های کاری را انجام می دهند تلاش می کنند ضمن ایجاد یک محیط خاص، نام تجاری منسجمی را که یاد آور نوآوری، فرهنگ و کیفیت شرکت است را تداعی کنند. با پیشرفت علم و تغییر نگاه عموم مردم به ظواهر هر محیطی، اهمیت دکوراسیون اداری افزایش یافته است.

عواملی که بر پایه آن به تولید و طراحی دکوراسیون های جدید می پردازند انعطاف پذیری و پویا بودن محیط می باشد. به این منظور که در یک محیط اداری دکوراسیون به گونه ای باشد که هر گونه تجهیزات مورد نیاز پرسنل را در خود بگنجاند در حالی که دارای ویژگی و عناصری مانند گنجایش کم، وزن سبک، چند منظوره بودن و دارا بودن عناصر ارگونومیک باشد.

امروزه با توجه به تغییر دید همگان نسبت به محیط زیست، استفاده از منابعی که آسیب کمتری به محیط زیست بزنند بیشتر شده است. مثلا دکوراسیون هایی که در 2020 بیشتر مورد استقبال قرار گرفت طرح‌هایی بودند که از چوب‌های بازیافت شده، چوب‌های نخاله، چوب قهوه و ... ساخته شده بودند و یا از طرح‌هایی سنگی و همچنین از طرح‌های چوبی بیشتر استفاده شده است.

از ترندهای جدید، طراحی دکوراسیون اداری به شکلی است که پرسنل در آن به شدت احساس آرامش و راحتی داشته باشند. این فضای ترند شده به شکل محیط های رستورانی، کافی شاپی و ... است که هیچ گونه شباهتی به محیط کاری ندارد و کارکنان می توانند در آن راندمان کاری خود را به طور فزاینده‌ای بالا ببرند.

منبع: خبر فوری

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها