نزاع مسلحانه منجر به قتل جوانی در سقز شد+جزئیات

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان از قتل یک جوان در جریان یک نزاع مسلحانه خیابانی در شهر سقز خبر داد.

نزاع مسلحانه منجر به قتل جوانی در سقز شد+جزئیات

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان، از قتل یک فرد جوان 22 ساله در جریان یک نزاع مسلحانه خیابانی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه این اتفاق ساعت 10:40 شب گذشته در شهر سقز رخ داده و به مأموران کلانتری 12 این شهر اعلام شد.

وی، افزود: جنازه این فرد جوان که به ضرب گلوله و از ناحیه پشت گوش به قتل رسیده بود، در داخل خودرو سانتافه در یکی از خیابان‌های سقز پیدا و تحویل پزشکی قانونی داده شده و قاتل نیز متواری است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان، تصریح کرد: پس از اطلاع پلیس از این قتل، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام، اقدامات تخصصی، بررسی، شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان این جنایت و انگیزه قتل از شب گذشته آغاز شده و پلیس به‌دنبال قاتل متواری است که خبرهای تکمیلی متعاقباً از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی، با بیان اینکه نیروی انتظامی با عزمی راسخ، به شدت با هرگونه هنجارشکنی در سطح استان کردستان برخورد می‌کند، اظهار کرد: پلیس هرگز اجازه گردن‌کشی و جولان را به مخلان نظم و امنیت و برهم‌زنندگان آسایش مردم نخواهد داد.

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان، با ابراز تأسف از مرگ این جوان سقز، از تمام هم‌استانی‌های فهیم خواست با صعه صدر اختلافات خود، با دیگران را تنها از طریق مراجع قانونی برطرف کرده تا دیگر در جامعه شاهد وقوع چنین اتفاقات تلخی که در نتیجه اقدامات خود سرانه و کورکورانه عده‌ای افراد جاهل است، نباشیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها