قیمت‌ انواع خودرو در بازار بی‌مشتری/ساندرو97،استپ وی325میلیون

بر اساس اعلام فعالان بازار پراید ۱۳۱ با قیمت ۷۶ میلیون تومان در بازار حضور دارد. همین خودرو با مدل ۱۱۱ نیز قیمتی معادل ۸۳ میلیون تومان دارد.

قیمت‌ انواع خودرو در بازار بی‌مشتری/ساندرو97،استپ وی325میلیون

متقاضیان ساینا نیز می‌توانند با پرداخت ۹۷ میلیون تومان این خودرو را در اختیار بگیرند. تیبا صندوقدار با قیمت ۸۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود و مدل هاچ‌بک این خودرو یعنی تیبا ۲ نیز قیمتی معادل ۹۶ میلیون تومان دارد.

خودروی دو رنگ کوییک R که دارای رینگ نیز هست با قیمت ۱۱۲ میلیون تومان از سوی فروشندگان به خریداران عرضه می‌شود. کوییک تک رنگ هم با قیمت ۱۰۴ میلیون تومان در بازار موجود است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۳۹ میلیون تومان قابل خریداری است. ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان داد و ستد می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوقدار با ۵ میلیون تومان کمتر نسبت به ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

در شرایطی که ۲۰۷ هاچ‌بک با گیربکس دستی قیمتی معادل ۲۱۵ میلیون تومان دارد همین خودرو با گیربکس اتومات در بازار ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

متقاضیان پژو ۴۰۵ مدل GLX می‌توانند با پرداخت ۱۲۵ میلیون تومان این خودرو را در اختیار بگیرند.

پژو پارس نیز ۱۵۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

سمند LX و سمند با موتور EF۷ نیز به ترتیب با قیمت‌های ۱۲۶ میلیون و ۱۴۰ میلیون تومان از سوی فروشندگان به بازار عرضه می‌شوند.

رانا و دنا پلاس نیز سراتو با قیمت ۵۲۸ میلیون تومان در بازار حضور دارد. فروشندگان ساندرو استپ وی برای خودروی خود قیمت ۳۲۵ میلیون تومان را در نظر گرفته‌اند و ساندرو نیز ۲۹۸ میلیون تومان قیمت دارد.

منبع: دنیای اقتصاد

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • حسین
    0

    شش ماه واردات ماشین ازاد کنند قیمتها میاد پایین. پس معلوم مافیای دولتی از قبل جیب مردم خوب پولی به جیب مزنه و سر مردم گرم کردن.بجای اینکه فکر جوانها به پیشرفت علم دانش و تولید ثروت باشه همه ثروت و فکر جامعه رو سوق دادن به دلالی ماشین و خونه و موبایل و ....اخرش مرسیم به پوچی و فساد فقر دزدی و بی انگیزگی و نا امیدی جوانها.... پولدار پولدارتر فقیر هم فقیرتر.

    نظرات شما -
    • ایمان
      0

      دلخوش به اینها نباشید . . .

  • حرف حق
    0

    همین شما رسانه ها هم تو گناه مسئولین شریک هستید آخه ماشین آشغالی مثل تیبا حالا چیه که ۱۰۰ میلیون قیمت داشته باشه اونوق شما تبلیغ هم میکنید که بخرید !! جای تأسف داره تا هیچ مسئولی ندیدم توی تلویزیون به مردم بگه ماشین گران نخرید و دست نگهدارید تا به نرخ واقعیش برسه

  • ایرانی
    0

    آتش زدیم به ریال و هرچه افتخار ایرانی است بدو که آخرشه.

  • داروغه
    0

    قیمتها الکی هست کسی نمیخره

    نظرات شما -
    • علی
      0

      برید بخرید چون فردا گرونتر میشه

  • سپهر
    0

    به خدا قسم این گرانیها دست یک عده سودجو ه که اگه مردم نخرن همشون تو دستشون باد میکنه البته خریداران خودرو اکثرشون برای حفظ سرمایه میخرن که این یک خیانت به اقشار پایین دست هستش به امید روزی که معنی انسانیت رو همه بفهمن

  • ن
    0

    سلام ولا سال یک گوسفند پلواری باید بدی برای به این ماشین اشقال ..

  • زریبار مریوان
    0

    ارزان میشه انشااله بزارید احمدی نژاد بیاد،خواهشم ازآقای جنتی اینه که تاییدش کنید چون به خدامملکت نیازش داره ،#احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      کارمون با جایی رسیده که جنتی احمدی نژادو رد صلاحیک میکنه دستش بشکنه ایشالا

  • زرین
    0

    واقعا دیگر نه نظری ونه سخنی ونه اعتراضی ونهخدای نکرده توهینی بکسی هیچوهیچ حرفی نداریم فقط یک حرف آنهم یک حرف داریم بآیندگان چه بگیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها