افزایش سرویس‌دهی قطار شهری مشهد در شب میلاد امام رضا(ع)

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از افزایش یک ساعته سرویس‌دهی قطار شهری مشهد در شب میلاد امام رضا(ع) خبر داد.

افزایش سرویس‌دهی قطار شهری مشهد در شب میلاد امام رضا(ع)

وحید مبین‌مقدم، اظهار کرد: برای افزایش یک ساعته سرویس‌دهی در شب میلاد امام رضا(ع) برنامه‎ریزی کرده و آمادگی داریم، اما منتظر تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان هستیم.

وی، ادامه داد: اگر محدودیتی نداشته باشیم فردا شب یک ساعت سرویس‌دهی را افزایش می‌دهیم و فعالیت قطارشهری تا ساعت 11 شب خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد، در موردکاهش سرفاصله زمانی قطارها بیان کرد: کاهش سرفاصله نداریم، سرفاصله زمانی ما شناور است و با توجه یه حجم مسافر سرفاصله قطارها را تغییر می‌دهیم.

خوشبختانه این‌روزها مردم کمتر سوار مترو می‌شوند و مسافر کمتر است. اگر جمعیت زیاد باشد به صورت شناور سرفاصله زمانی قطارها را کاهش می‌دهیم.

مبین‌مقدم، تصریح کرد: جهت جلوگیری از ازدحام مسافران، همکاران ما از مرکز فرمان به صورت لحظه‌ای جمعیت داخل قطار را پایش می‌کنند و در صورت نیاز سرفاصله زمانی کاهش می‌یابد.

همچنین عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه وضعیت مشهد قرمز و حتی بالاتر از قرمز اعلام شده است، برای میلاد امام رضا(ع) افزایش ساعت سرویس‌دهی نداریم و فعالیت اتوبوس‌ها در مشهد تا ساعت 21 و طبق روال عادی انجام می‌شود.

وی، ادامه داد:همچنین سرویس‌دهی شبانه ما تا اطلاع ثانوی ارائه نمی‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها