۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های آسیب‌دیده از کرونادر کرمانشاه پرداخت می‌شود

مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه گفت: ۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۸ هزار واحد اقتصادی آسیب‌دیده از شیوع کرونا پرداخت می‌شود.

۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های آسیب‌دیده از کرونادر کرمانشاه پرداخت می‌شود

مجتبی قبادی، اظهار داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید موفق شد در سال گذشته 193 واحد صنعتی را احیا کند که به عنوان استان نخست از این نظر معرفی شد.

وی، عنوان کرد: برای امسال 100 واحد شناسایی شده که می‌توانند به طور مجدد به چرخه تولید بازگردند و این واحدها شامل 30 واحد صنعتی، 20 واحد معدنی و 50 واحد کشاورزی هستند که در مجموع 1800 فرصت شغلی را ایجاد می‌کنند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه، گفت: به عنوان اولویت نخست حفظ اشتغال موجود در دستور کار قرار دارد.

وی، افزود: در همین راستا حدود 680 میلیارد تومان در مجموع برای حفظ اشتغال واحد‌های آسیب‌دیده ناشی از شیوع کرونا در نظر گرفته شده است.

قبادی بیان کرد: تاکنون 28 هزار بنگاه با 41 هزار فرصت شغلی شناسایی شده‌اند و دستورالعمل‌ها ابلاغ شده و کد و رمز برای تمام بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مربوطه صادر شده است.

وی، افزود: علاوه بر این تسهیلات، برای فعالان بخش اقتصادی از محل بند الف تبصره 18 مرحله پنجم اشتغال روستایی و مرحله دوم اشتغال زلزله تسهیلاتی در آینده نزدیک ابلاغ می‌شود که به دست صنعتگران واقعی خواهد رسید.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها