۲ محموله کالای قاچاق در استان لرستان توقیف شد

سردار محمد مهدیان نسب از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف 24 تن برنج خارجی قاچاق در استان خبر داد

۲ محموله کالای قاچاق در استان لرستان توقیف شد

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، از خرم‌آباد سردار محمدمهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف 24 تن برنج خارجی قاچاق در استان خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی پلدختر در پی دریافت خبری مبنی بر عبور خودروی حامل بار قاچاق از محور اندیمشک - پلدختر، بلافاصله در ایست و بازرسی مستقر و اقدام به کنترل محور مواصلاتی کردند.

وی افزود: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده بنز مظنون و با هماهنگی مقام قضایی آن را توقیف کردند و در بازرسی از خودرو 24 تن برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان بابیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف‌شده را یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرده‌اند عنوان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

‌وی همچنین از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع لوازم صوتی و تصویری قاچاق خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی، در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور آزادراه "خرم زال" به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و بلافاصله آن را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی، تعداد 95 دستگاه سینما خانواده و تلویزیون قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند.

سردار مهدیان نسب بابیان این‌که محموله مکشوفه از استان‌های جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف‌شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند و راننده خاطی با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها