«پسران تاریخ» تکرار می شود

نمایش پسران تاریخ به کارگردانی اشکان خیل نژاد مجددا اجرا می شود.

«پسران تاریخ» تکرار می شود

به گزارش خبر فوری و به نقل از مهر، نمایش «پسران تاریخ» نوشته آلن بنت و کارگردانی اشکان خیل نژاد که مرداد و شهریور در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته و با استقبال نیز مواجه شده بود قرار است مجددا اجرا شود.

این نمایش کاری از گروه تئاتر «تازه» است که محسن ابوالحسنی، مجید آقاکریمی، مهرداد بابایی، سینا بالاهنگ، محمد برهمنی، سجاد حمیدیان، حامد رسولی، حمید رحیمی، مهدی شاهدی، مریم نورمحمدی و امیرمسعود واعظ تهران ی در آن به ایفای نقش می پردازند.

اجرای مجدد «پسران تاریخ» تنها به مدت ۱۵ شب خواهد بود و از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه نیز پیش فروش بلیت های سه روز نخست نمایش با ٣٠ درصد تخفیف آغاز خواهد شد.

الن بنت از نمایشنامه‌نویسان معاصر انگلیسی است که بخش‌هایی از نمایشنامه «پسران تاریخ» را براساس زندگی و تجربه‌های شخصی خود با روایت داستانی از چند دانش‌آموز سال آخر دبیرستان در یک کلاس درس که برای رفتن به دانشگاه آماده می‌شوند، نوشته است و در واقع می توان از این اثر به عنوان نقد نظام و ساختار آموزشی غرب نام برد. «پسران تاریخ» جوایزی از جمله تونی، جایزه حلقه منتقدان بریتانیا و جایزه بهترین ادبیات نمایشی منتقدان نیویورک را نیز دریافت کرده است.

اشکان خیل‌نژاد، کارگردان تئاتر و دانش‌آموخته دانشگاه‌های تهران و تربیت مدرس از اعضای حلقه تئاتر دانشگاهی ایران است. «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد»، «بالاخره این زندگی مال کیه؟»، «ویران»، «کامنت»، «پرده‌ سوم صحنه‌ چهارم» و «مرگ هوتن» از جمله نمایش هایی است که گروه تئاتر «تازه» به صحنه برده اند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها