تکمیل می‌شود؛

افزایش جان‌باختگان و مصدومین حادثه کلینیک سینا اطهر به ۳۳ تن + اسامی اولیه جان‌باختگان و علت حادثه

روابط عمومی اورژانس کشور از افزایش جان‌باختگان انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر به ۱۹ تن و مصدومیت ۱۴ تن در پی وقوع این حادثه خبر داد.

افزایش جان‌باختگان و مصدومین حادثه کلینیک سینا اطهر به ۳۳ تن + اسامی اولیه جان‌باختگان و علت حادثه

به گزارش ایسنا، روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد، ساعت ٢٠:۵۶ شب گذشته حادثه انفجار و حریق در کلینیک درمانی سینا اطهر رخ داد ( اینجا بخوانید) که تاکنون ١٩ تن از جمله ١۵ زن و چهار مرد بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

روابط عمومی اورژانس کشور از انتقال هفت مصدوم به مرکز درمانی خبر داد و اعلام کرد که مصدومان خانم ۴۵ساله از پرسنل، آقا ۴٢ ساله آتش‌نشان، آقای ٣٧ ساله و خانم‌های ۵٠، ٢٣، ٣٧ و ٢۵ ساله بوده‌اند که طبق اعلام ستاد، نیمی از مصدومان به زودی ترخیص خواهند شد.

روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد که هفت نفر نیز در محل حادثه، درمان شدند.

اسامی اولیه از جانباختگان حادثه کلینیک سینا ‌

به گزارش اقتصاد برتر، بر اساس اعلام یک منبع در آتش نشان ی تهران ‏ با شناسایی پیکر کشته شدگان انفجار کلینیک سینا اطهر، بیش از نیمی از جان باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.
در‌حادثه کلینیک‌ سینا اطهر، دکتر اکبری متخصص گوش،حلق و بینی و دکتر سلطانپور متخصص بیهوشی جان باخته‌اند. همچنین شرایط دکتر تورانی متخصص جراحی نیز وخیم است.

روابط عمومی اورژانس کشور از انتقال هفت مصدوم به مرکز درمانی خبر داد و اعلام کرد که مصدومان خانم ۴۵ساله از پرسنل، آقا ۴٢ ساله آتش‌نشان، آقای ٣٧ ساله و خانم‌های ۵٠، ٢٣، ٣٧ و ٢۵ ساله بوده‌اند که طبق اعلام ستاد، نیمی از مصدومان به زودی ترخیص خواهند شد.

روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد که هفت نفر نیز در محل حادثه، درمان شدند.

اولین صحبت‌های یکی از نجات‌یافتگان را اینجا ببینید.

نگاهی به ساختمان کلینیک سینا اطهر پس از وقوع حادثه مرگبار/ پرت شدن کپسول‌های اکسیژن به خانه‌ همسایه‌ها پس از انفجار + فیلم
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته سه کپسول اکسیژن در کلینیک سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی نرسیده به تجریش منفجر شد.

این حادثه وحشتناک منجر به مرگ ۱۹ نفر و زخمی شدن ۱۱ تن دیگر شد.

کپسول‌های اکسیژن پس از انفجار به خانه‌ همسایه‌های این کلینیک پرت شدند.

بررسی ساختمان کلینیک سینا اطهر نشان می‌دهد که این ساختمان از لحاظ ایمنی شرایط استاندارد را نداشته است.

علت حادثه کلینیک سینا اطهر مشخص شد
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: در فضای مجازی گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص علت حادثه بیمارستان سینای اطهر اعلام می‌شود در حالی که نشت گاز و اتصال برق علت این حادثه نبوده است.
منصور درجاتی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مورد حادثه شب گذشته هر نوع کاستی و کمبودی به خود ساختمان بر می‌گردد چون تجمع کپسول‌‎های اکسیژن و نگهداری نامناسب آنها حادثه‌ساز شده است.

وی یادآورشد: سرعت عمل و عملکرد آتش‌نشانان و امدادگران عالی بود و نخستین تماس برای دریافت کمک در ساعت ۲۰:۴۶ برقرار و در ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه نخستین مصدوم از ساختمان خارج شد.

درجاتی اظهارداشت: امروز کارگروه مدیریت بحران برای بررسی دقیق علت حادثه و جزئیات آن برگزار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: مناسب نبودن شرایط ساختمان به نظارت سایر نهادها بر می‌گردد؛ وزارت بهداشت استانداردهایی برای چنین اماکنی دارد که باید دید تا چه میزان این استانداردها در کلینیک سینای اطهر رعایت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مورد رعایت الزامات ایمنی در سایر ساختمان‌های قدیمی مشابه کلینیک سینای اطهر باید نهادهایی مانند شهرداری، آتش‌نشانی، استاندارد و نهادهای ناظر بالادستی اظهارنظر کنند.

درجاتی ادامه داد: اکنون وزارت بهداشتی باید اعلام کند که آیا دپو کپسول اکسیژن به تعدادی که در کلینیک سینای اطهر بود، مجاز است یا خیر یا خود این مرکز درمانی استانداردهای لازم برای رعایت ایمنی را داشته است؟

ارجاع اجساد حادثه آتش سوزی خیابان شریعتی تهران به پزشکی قانونی

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، تاکنون اجساد ۱۸ تن از جانباختگان حادثه شب گذشته آتش سوزی در کلینیک سینااطهر خیابان شریعتی تهران جهت تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شدند که پس از بررسی و احراز هویت با دستور مقام قضایی اجساد تحویل بستگان درجه اول خواهد شد.

دستورات فوری روحانی درپی حادثه تلخ آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا

رئیس جمهور با ابراز تاثر عمیق از وقوع حادثه تلخ و دلخراش انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر تهران که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از بیماران و کادر درمانی این مرکز شد، از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست هر چه سریع‌تر نسبت به بررسی دقیق و کارشناسانه علت وقوع این حادثه اقدام کنند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و دلخراش انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر تهران که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از بیماران و کادر درمانی این مرکز گردید، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.

ضروری است دستگاه‌های ذی‌ربط هر چه سریع‌تر نسبت به بررسی دقیق و کارشناسانه علت وقوع این حادثه اقدام کرده و اهتمام ویژه برای رسیدگی به مصدومین و خانواده‌های داغ‌دیده و تسکین آلام آنان داشته باشند. امیدواریم با اعمال تدابیر و نظارت‌های لازم، هرگز شاهد تکرار چنین حوادث غم‌انگیزی در کشور نباشیم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، مصیبت وارده را به خانواده‌های محترم جان‌باختگان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای عزیزان از دست رفته رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دستور بازداشت ۴ نفر در پی انفجار در کلینیک درمانی سینا

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مقام محترم قضائی شب گذشته و پس از وقوع این حادثه دستور بازداشت چهار نفر را در رابطه با این حادثه صادر کرد.
سردار کیوان ظهیری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا در پاسخ به این سؤال که در رابطه با حادثه انفجار مرگبار در کلینیک درمانی سینا شخصی بازداشت شده یا خیر، اظهار کرد: مقام محترم قضائی شب گذشته و پس از وقوع این حادثه دستور بازداشت چهار نفر را در رابطه با این حادثه صادر کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: یکی از این افراد که در محل حضور داشت توسط پلیس بازداشت شد و دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است شب گذشته بر اثر انفجار مهیب و آتش‌سوزی گسترده در کلینیک درمانی سینا واقع در خیابان شریعتی، خیابان ماهروزاده، 19 نفر جان خود را از دست داده و تعدادی نیز مصدوم شدند.

دستور احضار ۵ نفر از مقصران احتمالی حادثه کلینیک سینا صادر شد

به گزارش میزان، علی القاصی دادستان تهران با تاکید بر اینکه پرونده آتش سوزی کلینیک سینا اطهر با دقت و سرعت در دادسرا در حال رسیدگی است، اظهار کرد: از همان ابتدای وقوع حادثه دادستانی با همراهی بازپرس و دادسرای جنایی و همکاران قضایی در صحنه حضور یافتند و یک تیم کارشناسی بنا به دستور بازپرسی ماموریت پیدا کرد که ابعاد مختلف این حادثه را سریعا بررسی و اظهار نظر کنند.

وی افزود: کار شناسایی اجساد با حضور دادسرای جنایی تهران آغاز و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند و تعیین علت فوت در دست بررسی است.

دادستان تهران اضافه کرد: شب گذشته دستورات قضایی لازم برای حفظ و نگهداری صحنه و عدم تردد افراد غیرمرتبط توسط اوامر پلیس صادر شده است و یک تیم کارشناسی بنا به دستور بازپرسی ماموریت پیدا کردند که ابعاد مختلف این حادثه را بررسی و در خصوص علت و چگونگی حادثه سریعا بررسی و اظهار نظر کنند.

القاصی افزود: هویت تمامی اجساد با توجه به اینکه دچار سوختگی نشده بودند و در اثر آلودگی و گرما و دود ناشی از آن دچار خفگی شده بودند، مشخص گردید و مقرر شد که بعد از تعیین علت فوت اجساد به دستور مقام قضایی تحویل بستگان و خانواده‌های آنان شود.

وی گفت: تحقیقات قضایی شروع شده و این پرونده خارج از نوبت با دقت و سرعت به منظور علت وچگونگی حادثه و برخورد با مقصران احتمالی در حال بررسی است.

دستور رییس قوه قضاییه به دادستان تهران برای بررسی و شناسایی دقیق عوامل بروز حادثه انفجار مرکز درمانی سینا

خبرگزاری میزان - آیت الله رییسی در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه انفجار مرکز درمانی سینا اطهر تهران را تسلیت گفت و شناسایی دقیق عوامل بروز این حادثه و رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی خانواده‌های داغدار را خواستار شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

مصیبت جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در فاجعه انفجار مرکز درمانی سینا اطهر تهران باعث تاسف، تاثر و تالم خاطر شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران و رحمت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم.

لازم است دادستان محترم تهران در ادامه اقدامات اولیه‌ای که انجام داده اند، نسبت به بررسی و شناسایی دقیق عوامل بروز این حادثه در اسرع وقت اقدام و ضمن رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی خانواده‌های داغدار نتیجه اقدامات را مستمرا به اینجانب گزارش نمایند.

سید ابراهیم رییسی
رییس قوه قضاییه

تکذیب انتشار مواد رادیو اکتیو در محدوده درمانگاه سینا اطهر
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان صابریان رییس اورژانس تهران در نشست خبری ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران درباره حادثه انفجار در خیابان شریعتی اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام انفجار ۱۲ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس و ۱۸ تیم عملیاتی در محل حادثه حضور داشتند و علاوه بر اینکه صحنه را برای ارائه خدمات ایمن کردند، از حوادث ناگوار نیز جلوگیری کردند.

او ادامه داد: متاسفانه در صحنه ۸ نفر فوت شدند و یک نفر در حین احیای قلبی به بیمارستان منتقل شد، اما متاسفانه این فرد جان باخت، ۱۵ مصدوم سرپایی داشتیم که در محل درمان و ترخیص و ۹ نفر به بیمارستان منتقل شدند و این ۹ نفر شرایط پایدار و مناسبی دارند.

صابریان گفت: علت حادثه را باید متخصصان، پس از بررسی اعلام کنند و نتیجه کارشناسی اعلام شود و ساختمانی که دچار حادثه شد، دی کلینیک و دارای مرکز تصویربرداری، آزمایشگاه و مرکز جراحی محدود بود، خوشبختانه در جریان حریق شب گذشته با همکاری آتش نشانی و پدافند غیرعامل وزارت بهداشت از انتشار و انفجار گاز هلیوم که می‌توانست اتفاق بدی را رقم زند، جلوگیری شد.

صابریان ادامه داد: در حادثه شب گذشته، اغلب افرادی که دچار حادثه شدند افرادی بودند که در ساختمان دچار انفجار حضور داشتند و خوشبختانه برای عابران و همسایه‌ها اتفاق خاصی نیفتاده است.

رییس اورژانس تهران خبرى مبنى بر ممنوعیت تردد از خيابان شريعتى محدوده حادثه حريق درمانگاه سينا اطهر به دليل پخش مواد راديو اكتيو و به خطر افتادن جان هموطنان را که در فضاى مجازى است تكذيب كرد و گفت: انتشار اين خبر با توجه به حساسيت بوجود آمده در بين هموطنان كاملاً غير اخلاقى است.

ایمنی مراکز درمانی باید به تایید اورژانس برسد
رییس اورژانس تهران درباره ایمنی مراکز درمانی و توصیه اورژانس در این زمینه، گفت: درخواست ما همواره این بوده که در ساخت ساختمان‌ها و ارائه مجوزهای درمانی به مراکز درمانی و تصویربرداری در سطح کشور، از نظر ایمنی و اینکه بتوانیم خدمات خوبی به آن لوکیشن ارائه کنیم، از ما نظرسنجی شود اما تا کنون این اتفاق نیفتاده است.

صابریان گفت: ما با افزایش تعداد پایگاه‌ها در تهران تلاش می‌کنیم که بتوانیم خدمات را با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر ارائه کنیم اما به هر حال خیلی از ساختمان‌ها در شهر تهران از نظر ایمنی شرایط لازم را ندارند و همین موضوع باعث می‌شود این حوادث بیشتر باشد و ما هم در ارائه خدمات با مشکل مواجه شویم.

رئیس شورای شهر تهران: نقص فنی سیستم برق محل نگهداری کپسول اکسیژن عامل ایجاد آتش سوزی است

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ،در تشریح جزئیات بازدید خود از کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی گفت: متأسفانه در حادثه انفجار و آتش سوزی تعداد ۱۹ نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند و باید گفت حادثه‌ای دلخراش بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا علت حادثه مشخص شده است یا خیر، افزود: بر اساس گفته‌های کارشناسان، در کنار درب ساختمان اتاقکی ساخته شده بود که در آن کپسول‌های اکسیژن نگهداری می‌شد که به دلیل نقص در سیستم برق و گرما موجب آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: پس از شروع آتش سوزی دود به سرعت به طبقه چهارم این ساختمان که اتاق جراحی بود، منتقل شده که متاسفانه موجب خفگی افراد شده است.

او بیان کرد: تا پشت بام ساختمان کلینیک رفتم و آن‌چه که گزاش شد حاکی از آن بود در بخشی از مسیر راه پله نیز دپو مواد اشتعال زا انجام شده بود که کار امدادرسانی شب گذشته نیرو‌های آتش نشانی را با مشکل مواجه کرد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: نکته قابل تأمل درباره این ساختمان این است که در ۳ نوبت در سال‌های ۹۴، ۹۶، ۹۷ با موضوع ایمنی اخطار داده شده بود که آخرین اخطار در سال ۹۷ از بازرسی اماکن بود.

هاشمی ادامه داد: مالک ساختمان در سال ۹۸ اقدام‌هایی را در جهت ایمنی ساختمان انجام داده بود که یکی از آن‌ها نصب سیستم اطفای حریق بود که فعال نبود.

او بیان کرد: ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه لازم است به این نکته تأکید کنم که شهرداری مناطق لازم است تعداد سرکشی‌ها از ساختمان‌های نا ایمن موجود را افزایش دهند تا دیگر شاهد این دست از اتفاق‌ها نباشیم.

علت حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر عصر امروز اعلام می‌شود
منصور درجاتی مدیر کل بحران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به جلسه‌ای که صبح امروز برای بررسی علت حادثه انفجار در کلینیک سینا اطهر برگزار شد، گفت: هنوز علت حادثه به طور دقیق محرز نشده است و نظراتی که تاکنون به عنوان علت حادثه اعلام شدند، نه به صورت قطعی احراز شدند و نه می‌توانیم آن‌ها را رد کنیم.

وی افزود: علت حادثه در جلسه کمیته امنیتی استان تهران که بعد از ظهر برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

شناسایی اجساد قربانیان انفجار کلینیک سینا اطهر/ تحویل ۱۴ جسد به خانواده‌ها

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از اتمام کار تعیین علت مرگ قربانیان حادثه انفجار و حریق و در کلینیک سینا اطهر خبر داد و گفت: تا کنون اجساد ۱۴ نفر از ۱۹ جانباخته به خانواده‌هایشان تحویل داده شده است.

دکتر مهدی فروزش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات پزشکی قانونی استان تهران در مورد اجساد حادثه انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر اظهارکرد:‌ بامداد امروز اجساد تحویل پزشکی قانونی شد و از همان زمان اقدامات برای شناسایی، تعیین علت فوت و صدور جواز دفن انجام شد.

وی با بیان اینکه تمامی ۱۹ جسد ارجاعی به پزشکی قانونی شامل ۱۵ زن و چهارمرد شناسایی و علت فوتشان مشخص شد، گفت: جواز دفن برای این افراد صادر و تا کنون اجساد ۱۴ تن با دستور مقام قضایی به بستگان درجه اول آنان تحویل داده شده است.

فروزش از خانواده پنج قربانی دیگر نیز خواست که برای تحویل اجساد به پزشکی قانونی مراجعه کنند و گفت:‌ این موضوع به خانواده‌ها اطلاع داده شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در مورد اینکه آیا اجساد دیگر علاوه بر ۱۹ نفر به این مرکز ارجاع شده یا خیر؟ گفت: اجسادی که تحویل پزشکی قانونی شده همین ۱۹ نفر بود.

وی در باره میزان آسیب‌دیدگی اجساد نیز اظهارکرد: آسیب‌دیدگی‌ها طوری نبود که برای تشخیص نیاز به اقدامات تخصصی‌تر باشد و فرآیند شناسایی انجام شد.

به گفته فروزش، از ۱۹ فوتی این حادثه، هفت تن پزشک شامل چهار متخصص بیهوشی،یک متخصص جراحی پلاستیک ،یک متخصص گوش و حلق وبینی و یک پزشک دیگر است. دو نفرهم پرستار کلینیک بودند. چهارنفر تکنسین اتاق عمل ویک نفرتکسنین رادیولوژی، دونفرازکارکنان ودونفرهم از مراجعه کنندگان بودند و حرفه یک نفر هم تاکنون مشخص نشده است.

اسامی فوتی‌های حادثه مرکز درمانی سینا اطهر اعلام شد

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار حمید هداوند جانشین رییس پلیس پایتخت روز چهارشنبه بیان کرد: تحقیق و بررسی از مدیرعامل بیمارستان، مدیرداخلی، مدیر تصویربرداری و متصدی سانترال ادامه دارد.

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه عمدی بوده است؟ گفت: تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ایم که حادثه عمدی بوده باشد.

سردار هداوند با اشاره به اینکه احتمالا جرقه برق باعث بروز آتش‌سوزی شده اما علت حادثه در دست بررسی است و نتیجه آن متعاقبا اعلام می‌شود، گفت: متاسفانه در این حادثه ۱۹ نفر شامل ۱۶ زن و سه مرد جان خود را از دست داده‌اند.

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه هویت چهار نفر از افراد فوت شده معلوم نیست، گفت: آیدا زمانی، لیلا عیوض خانی، لیدا خام دایی، مژگان دهقان، رها (فاقد فامیلی)، سوسن سلطان محمدی، خانم یاسمن، خانم دکتر تورانی، خانم رحمانی، محدثه رضی، شبنم دیبایی، مریم خرسندی، محسن پارسا، احسان گنجخانلو و دکتر محمدعلی اکبری اسامی ۱۵ نفر از فوت‌شدگان است.

به گزارش ایرنا حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

این حادثه شامگاه سه‌شنبه رخ داد و سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • آریایی
    0

    به برکت وجود آقایان ؛ کفارات ایران را بر گرفته ؛ هر روز یک مصیبت !!!!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    الهی خدا ببازماندگان صبر بده بملت بدبخت هم همینطور خداوند ریشه کار گروهای بحران را بکنه از این کشور نفرین شده وکلمه دستور را از زبان فارسی باقدرت لایزالش ناپدید کنه تا مسئولان دستور ندهند هی وارد عمل بشوند مگر کشور با دستوری که کسی بان عمل نمیکنه میشه اداره بشه اقا از اول فروردین حساب کنید ایشان چند عدد!!!دستور صادر فرموده اخه خسته شد گناه داره بشمارید ببینید چندتاش عمل شده ترا خدا مردم دارند خودشون میمیرند دست از سرشون بردارید حرص ندید

  • محمد
    0

    خدا به همه بازماندگان صبر بدهد. خیلی داغ بزرگی هست.

  • سعید
    0

    از برادران و خواهران بسیجی عاجزانه خواهشمندیم بیایند وکامنت بگذارند الله وکیلی این حوادث عمدی آتش سوزی کار چه کسانی و چه ارگانهای آتش به اختیار می باشد چون مردم به بعضی ازاین ارگانها مشکوکند درحدلالیگای اسپانیا؟ درضمن ۳۸کشته حمله سایبری اسرائیل به خجیر کی تشییع جنازه می شوند؟

  • ایمان غلامی
    0

    خداییش دلم گرفت ......

  • داروغه
    0

    راحت شدن از این گرانی و بدبختی

    نظرات شما -
    • 1
      0

      انشالله برای شما

  • مجید
    0

    اینجا ایرانه همه امان صدرصد وکامل هستیم واگه اتفاق بدی هم که بیفته یکی دیگه مقصره اگه هم کسی نبود خب از دیوار دولت کوتاهتر کدومه بدویم بریم مقصر رو پیدا کنیم چند تا حرف ابکشیده ونکشیده بهش بزنیم ودو سه تا لایک بگیریم .بعد بریم سر یه موضوع دیگه انگار نه انگار در روز صدها موردتخلف داریم وخود ان در جای دیگر باعث حادثه می شه از ترافیک تا رفتار با ارباب رجوع وووووو

  • مجید
    0

    زمان شاه فقید یک سینما روز آبادان به طرز نامعلوم آتش گرفت با اون همه جاروجنجال! بااین همه فجایع که تو ایران ما اتفاق می افته دیگه کلا جناب خاشقچی و کربلایی حاج فلوید فراموش شدند.

    نظرات شما -
    • 1
      0

      کار خودشونه!!

  • سردار دلها
    0

    حالا اگه قالیباف شهردار تهران بود اونو میکوبیدین. آقا جان حادثه پلاسکو با اون عظمتی که داشت فقط ۲۲ نفر فوت کردند ولی در این حادثه متاسفانه ۳۳ نفر فوت کردند . تجربه ثابت کرده که از وقتی که دولت دوازدهم بی تدبیری و ناامیدی شروع شده تقریبا به طور میانگین هر هفته یک بحران داریم که با شروع کرونا هر روز شاهد یک بحران بزرگ هستیم.

    نظرات شما -
    • کورش
      0

      سرداردلها جون امروز صبح از خواب که بیدار شدم دیدم ماشینم آب رادیاتور کم کرده فکر کنم تقصیردولت روحانیه؟ شما چه فکرمی کنید؟

    • سردار دلها
      0

      داداش کوروش شما تحقیق کن ببین که بی تدبیری این دولت سر به فلک کشیده . شما که هی احمدی نژاد رو میکوبیدین باید پاسخگو باشین

  • علی
    0

    مقصر مردم هستن یه سوسک پورن باز کشته شد چپ وراست شمع روشن میکردن حالا یه دست گلایی سوختن انگار نا انگار مقصر رو ما نمیدونیم میسوزن میرن دیگه صاحب اختیارن خب

  • 1
    0

    قالیباف استعفا!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها