فال روزانه چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۱ تیر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید با یک یا دو فرصت چشمگیر برای افزایش موفقیت و پیشرفت روبرو خواهید شد. از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید و زندگی خود را متحول کنید. در ماه‌های مرداد و شهریور با مشکلات کوچکی روبرو می‌شوید، اجازه ندهید این مشکلات راه شما را سد کند. مهر ماه امسال باید کار مهمی را به پایان برسانید و در آبان سال که با تولدتان آغاز کرده‌اید سکان زندگی را به دست بگیرید و مسیر موفقیت را هموار کنید.

فروردین

اهل خنده و شادی نیستید و این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است تا با خنده، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. به هر قیمتی که شده قرضی که گرفته‌اید را پرداخت کنید. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تنها بگذارید وبیش‌از‌حد به ایشان سخت نگیرید. مشکلی درمیان اعضای خانواده ایجاد شده و این مشکل حسابی ذهن‌تان را درگیر کرده‌است.

اردیبهشت

اجازه ندهید رژیم‌غذایی ناسالم و خوردن خوراکی‌های مضر، سلامت‌تان را به خطر بیاندازد. به پند و اندرز بزرگ‌تر‌های فامیل گوش فرا دهید. خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. انسان تلاش‌گری هستید، اما پاداش زحمت‌های‌تان را نگرفته‌اید، ناامید نشوید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.

خرداد

غم و غصه‌ها را دور بریزید و اجازه ندهید فکر به مشکلات و ناراحتی‌ها، روزتان را خراب کند. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالی‌تان را به خطر نیاندازید. سری به یکی از دوستان قدیمی‌تان بزنید که مدتی است از ایشان خبر ندارید. زحمت و تلاشی که مدت‌ها پیش کشیده‌اید، امروز به بار می‌نشیند.

تیر

روز را با انرژی و نشاط شروع کرده‌اید و تا پایان روز شاداب و سرزنده خواهید بود. از شخصیت جذابی که دارید برای پیدا کردن دوست‌های جدید بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از مشکلی رنج می‌برد و به کمک شما نیاز دارد. روز شلوغی را در پیش دارید، اما به رغم کار‌های زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید.

مرداد

روحیه‌ای منفی‌باف دارید و از زمین و زمان گله می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دست‌تان بدهد، مثبت‌گرایی را در زندگی در پیش بگیرید و افکار منفی را دور بریزید. با شرکت در کار‌های خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ثابت می‌کند که برای حل مشکلات لحظه‌ای شما را تنها نمی‌گذارد. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد.

شهریور

کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید. دوستی که مدت زیادی است خبری از او ندارید را امروز ملاقات خواهید کرد. توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان کاربلد و توانمندی هستید. به خاطر داشته باشید که رمز موفقیت در تمرکز و استمرار در کار‌ها نهفته است. یکی از اطرافیان شدیدا به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. روز خوبی برای عاشقی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان در پیش دارید.

مهر

مواظب سلامت روحی و فکری خود باشید. احتمال سرقت یکی از اموال با ارزش شما وجود دارد. قصد دارید راز مگویی را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما بهتر است بعضی از راز‌ها برای همیشه پنهان بماند. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. وقتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید.

آبان

دوستان و آشنایان زمینه آشنایی شما با فرد مهم و سرشناسی را فراهم می‌کنند. نیازمند پولی هستید، اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌کنید این پول به دست شما می‌رسد. احتمال دارد که شکست عشقی را تجربه کنید، اما اجازه ندهید این شکست بیش‌از‌حد شما را افسرده کند. مدتی است که دستی به سروروی‌تان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد.

آذر

نظر خود را دائم تغییر ندهید و به جای روحیه‌ای دمدمی‌مزاج، به اطرافیان ثابت نمایید که عزم راسخی در انجام کار‌ها دارید. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. تصمیم‌های مهم زندگی را به تنهایی اتخاذ نکنید و نظر اعضای خانواده را جویا شوید. به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. برای انجام کار مهمی از شما دعوت می‌شود و به پایان رساندن این کار پاداش چشمگیری را به دنبال دارد.

دی

مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. کار‌های زیادی روی سرتان آوار می‌شود و فرصتی برای استراحت پیدا نخواهید کرد. بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از اعضای خانواده کمک بگیرید. پای صحبت افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند بنشینید و از تجربه‌های آن‌ها درس بگیرید. دست فردی که قصد دخالت در امور شخصی شما دارد را کوتاه کنید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. امروز متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان دروغ بزرگی به شما گفته‌است.

بهمن

اطرافیان شما را به‌عنوان فرد دست‌و‌دل‌بازی می‌شناسند که دستی بخشنده دارد، این رفتار را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از کمک به دیگران صدمه نمی‌بیند. رویکرد بلند‌مدتی برای سرمایه‌گذاری داشته باشید و عجله نکنید. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و امروز حس‌و‌حال عاشقانه‌ای دارید. ایده‌های جدیدی در سر دارید، برای تحقق این ایده‌ها از پدر و مادر یا دیگر اعضای خانواده کمک بگیرید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید، اما کار‌ها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای عشق زندگی‌تان ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید.

اسفند

امروز صبح با خستگی و کسالت از رختخواب بلند شده‌اید و حوصله‌ای برای انجام کار‌های روزانه ندارید، در چنین شرایطی نیازی نیست بیش‌از‌حد به خودتان سخت بگیرید و امروز را به خودتان مرخصی بدهید و حسابی استراحت کنید. سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت را فراموش کنید و پول خود را برای انجام کاری بلندمدت، سرمایه‌گذاری کنید. برای سعادت و شادکامی اعضای خانواده بیشتر از همیشه تلاش کنید. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از عشق برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت. روز مناسبی است تا در کنار اعضای خانواده به خرید بروید و خوش بگذرانید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها