٣٠ میلیارد ریال کالای قاچاق در ملارد كشف شد

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان ملارد خبر داد.

٣٠ میلیارد ریال کالای قاچاق در ملارد كشف شد

به گزارش سايت خبرفوري به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی گفت: به‌منظور تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در خصوص مبارزه با واردکنندگان کالاهای قاچاق، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا با اجرای طرح سه روزه مبارزه با واردکنندگان کالاهای قاچاق، شناسایی انبارها و خودروهای حامل کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل دپو و خودروهای حامل کالاهای قاچاق را در شهرستان ملارد شناسایی کردند و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: مأموران در بازرسی از اماکن و خودروهای مشکوک موفق شدند مقدار 18 هزار نخ سیگار قاچاق، 28 هزار عدد قرص غیرمجاز، داروی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال، محموله کمپوت و آبمیوه قاچاق و 800 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کرده و تعداد شش نفر قاچاقچی را در این زمینه دستگیر کنند.

خانچرلی با اشاره به اینکه تعداد پنج دستگاه خودرو در این زمینه نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 30 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تمام سعی و تلاش پلیس غرب استان تهران بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رسانده و آن را به‌صورت ریشه‌ای برطرف کند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها