عروسی به سبک سیندرلا در لواسان با یک میلیارد تومان هزینه

در تالاری در لواسان ۱۵۰ خدمه به عنوان بازیگر برای بازآفرینی کارتون سیندرلا حضور دارند. هزینه یک مراسم ازدواج در این باغ مجلل، به بیش از یک میلیارد تومان می‌رسد.

عروسی به سبک سیندرلا در لواسان با یک میلیارد تومان هزینه

در سال‌های اخیر زیاد درباره «لواسان» شنیده‌ایم؛ از خانه‌ها و ویلاهای مجلل گرفته تا قبرستانی با قبرهای چند صد میلیونی و حالا هم مجلل‌ترین تالار عروسی ایران.

در این تالار به جز مراسم عروسی، داستان «سیندرلا» هم برای مهمانان با ایفای نقش توسط‌ عروس و داماد بازآفرینی می‌شود؛ مراسم ازدواج میلیاردی در یک شهرک محافظت شده، به دور از چشم و دست اغیار. فضایی مدرن با طراحی داخلی به سبک فیلم و کارتون مشهور سیندرلا که زندگی اشرافی طبقه خاصی در ایران را به تصویر می‌کشد.

گفته می‌شود در این تالار ۱۵۰ خدمه به عنوان بازیگر برای بازآفرینی پویانمایی سیندرلا حضور دارند و هزینه هر مهمان برای صاحب این مراسم، حدود یک میلیون تومان برآورد می‌شود. هزینه یک مراسم ازدواج در این باغ مجلل، به بیش از یک میلیارد تومان هم می‌رسد.

منبع: خراسان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • کاربر ناشناس
    0

    لواسان محل سرمایگزاری نمایندگان دهه هفتم وهشتمونهماست

  • حقگو
    0

    این بود عاقبت انقلا،،،،،ب برگشتیم به دوره شاه

  • m
    0

    افرادی با نان حلال همچین پولی رو ندارن باید به پولهایی که اینجور جاها خرج می شه شک کرد

  • حسن
    0

    اقای روحانی کجایی ؟ علی برکت الله .

  • متعجب
    0

    این گونه مراسم حاصل ثروت های باد آورده ناشی از درامد های غیر قانونی و مسئله دار و رانتی است .

  • مسعود
    0

    شعرنگوبابا،بایه میلیاردتودروازه دولاب هم نمی تونی عروسی بگیری کجای کاری پری خانوم

  • مهدی
    0

    برگزاری این گونه مراسم نشانه سقوط ارزش های انسانی درایران است ،به جای ویروس کروناازآسمان سنگ بباردکم است،آیت الله مدرس ،طالقانی ،رجائی وشهیدبهشتی کجایید؟،این ملت بعد۴۰سال دچارآفت اشرافیت شده است.!!!

  • بانو
    0

    چه باید گفت من دخترمو سال 96 بدون جشن راهیه پابوس امام رضا کردم فقط برای اینکه اون پول ناچیز دامادم بپای خرج بیهود سالن نشه وخداروشکر زندگی خوبی دارن اما ایا جشنها ضامن خوشبختیه یا فقط پز دادن پزدادن چشم دراوردنه

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      به ازدواجهای فرزندان مسئولین نگاه کن تا خوب بدانی ثروت مهم است یا ...؟ما مردم فقیر زیر سقف کوتاه مدام فقط نیم خمیازه میکشیم اونهم اگر بتونیم .اونها در ازوپا و آمریکا !!! معنویات دنیا مال ما مادیات دنیا از اونها.هیچ دکانی برای فروش معنویات پولی بابت مالیا ت پرداخت نکرد.

  • جهت
    0

    آقای عزیز که نامه هم سفره و هم کاسه و رفیق شفیقتو که تلنگر خودیست از اون ناراحت شدی و او را حالا جدا مینگری و نقدا کردن آن را آهانت و تخریب می نگری و فریاد میزنی و صدا بلند میکنی که ایشان نمک خورده و نمکدان میشکند و بی حرمتی کرده و قدمشو رو خیلی از خودش فراتر برداشته . حال بیا از پنجره خانه ات لواسانو که در همان محل صدارتت و زیر سرت واقع شده گوش چشمی بینداز و نگاه کن و به حال این مردم فلک زده سر بر زمین و تراب بزن و این مدیریت قشنگ و رنگارنگ ،تفاوتها، بی عدالتی، پلشتی و پولدار شدن و پول پارتی ها رو از جیب این مردم مظلوم رو به نظاره بنشین، حالا از خواب خرگوشی بیدار شو و بجای حرف و حدیث ملا بفکر چاره باش و صداقت پیشه کن و حرفی بزن که صدتاش یک قران ارزش داشته باشد . پس بدان که خدا ،خود از رگ گردنت که بزرگ کردی به خودتو نزدیکتر است و مردم نیز آماده .

  • مجید
    0

    خداوندا اینا همون های هستند که بیست سال پبش مسافر کشی هم براشون یه رویا بود الان رویای سیندرلا رو می خوان .خدابیامرزه اقای فخردین حجازی رو که می گفت انقلاب کاخ های مرفه این بی درد رو تو کوخ ها خراب خواهد کرد .راست می گفت فقط یه اشتباه لفظی داشت که باید می گفت کاخ را تو سر کوخ ها خواهیم زد.اگه از این تریلیاردرها بپرسید هموشون یا رانت یا رشوه گرفتن در این مملکتی که هیچگونه فعالیت اقتصادی درست اینجوری درامد نداره .خدایا مارو ببخش که داریم بهم ظلم می کنیم .

  • ن
    0

    این پول ها بو دار به نظر میرسه تو این گرانی

  • شفیعی
    0

    اینقدر پول دارن بببن چه بازیهایی در میارن

  • آسمان
    0

    ای کاش همه ما ساده زیستی را از رهبرمون یاد میگرفتیم متاسفم برای کسانی که بیتوجه به اوضاع مردم کشور دیدگاه مردم را با این اعمال نسبت به کشورمون عوض میکنند

  • کاربر ناشناس
    0

    ما عروسی نگرفتیم.پول هم نداریم خونه اجاره کنیم با ۳ تا بچه .یعنی اینا واقعیت داره.یعنی از ما بد بخت تر هم کسی هست؟؟؟؟؟

  • Reza
    0

    تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی

  • ایرانی
    0

    اگر رو سای سه قوه لیست داراییهای خود را رسما اعلام کنند مرز بندی در جامعه برای مردم روشنتر خواهد شد.که این همه پول در مناطق افسانه ای از کجا پیداشده است .مسئولین ما با اطلاع از این ثروتها هنوز به خدای و روز آخرت باور دارند؟من شک دارم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها