اعضای بدن بانوی ۲۰ ساله مرگ مغزی در شهرکرد اهدا شد + عکس

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: اعضای بدن بانوی ۲۰ ساله شهرکردی که دچار مرگ مغزی شده بود، برای جان بخشیدن به بیماران نیازمند، اهداء شد.

اعضای بدن بانوی ۲۰ ساله مرگ مغزی در شهرکرد اهدا شد + عکس

پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور برای انتقال قلب، کبد و کلیه‌های خانوم ۲۰ ساله از شهرکرد به تهران گفت: خانواده خانوم ۲۰ ساله شهرکردی که دچار مرگ مغزی شده بود، قلب، کلیه‌ها و کبد وی را برای جان بخشیدن به بیماران نیازمند، اهداء کردند.

کولیوند افزود: صبح امروز (دوشنبه) ۹ تیرماه ۱۳۹۹، با هماهنگی‌های انجام شده توسط سازمان اورژانس کشور، اداره پیوند وزارت بهداشت و آشیانه جمهوری اسلامی، نمایندگانی از اورژانس و اداره پیوند، به همراه یک تیم جراحی، برای انجام عملیات انتقال قلب، کبد و کلیه اهدایی، از تهران به سمت شهرکرد اعزام شدند.

کولیوند بیان کرد: در تهران نیز با هماهنگی‌های اورژانس تهران، تیم عملیات انتقال، جهت پیوند قلب به دختر ۱۳ ساله با بالگرد به بیمارستان شهید رجایی تهران انتقال و همچنین کبد اهدایی نیز برای پیوند به آقای ۴۷ ساله به بیمارستان امام خمینی (ره) و کلیه‌های فرد اهدا کننده نیز برای پیوند به آقای ۳۸ ساله و ۲۷ ساله، با آمبولانس به بیمارستان‌های مدرس و سینا انتقال داده شدند.

انتقال کبد

انتقال قلب

انتقال کلیه

کلیه های خانوم

کبد خانوم

قلب،کبد خانوم

قلب و کبد

کبد و کلیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • .
    0

    روحش شاد و جایش بهشت و فردوس باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها