رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خبر داد:

دیدار با رئیس جمهور برای پرداخت غرامت به خانواده‎های قربانیان هواپیمای اوکراینی

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درباره موضوع پرداخت غرامت به خانواده‎های قربانیان این سانحه هوایی گفت: به صورت ویژه پیگیر پرداخت غرامت و خسارت در این پرونده هستیم.

دیدار با رئیس جمهور برای پرداخت غرامت به خانواده‎های قربانیان هواپیمای اوکراینی

حجت‎الاسلام بهرامی رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نیز در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه به برگزاری نشستی با خانواده‎های قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و افزود: به مناسبت هفته قوه قضاییه میزبان ۴۱ خانواده از قربانیان حادثه هواپیمای اوکراینی بودیم که در فضایی صریح و شفاف به بیان مسائل و دغدغه‎های خود پرداختند که البته با توضیحات مسئولان سازمان، بسیاری از نگرانی‎های این خانواده‎ها رفع و این جلسه منجر به ثبت ۸۱ شکایت خانواده‎های قربانیان برای رسیدگی به این حادثه شد.

وی درباره موضوع پرداخت غرامت به خانواده‎های قربانیان این سانحه هوایی نیز توضیح داد: به صورت ویژه پیگیر پرداخت غرامت و خسارت در این پرونده هستیم و در این زمینه درخواست برگزاری نشستی با رئیس جمهور هم ارائه شده است تا مشکلات موجود برای پرداخت این خسارات برطرف شود.

منبع: میزان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    در فضایی صریح و شفاف به بیان مسائل و دغدغه‎های خود پرداختند که البته با توضیحات مسئولان سازمان، بسیاری از نگرانی‎های این خانواده‎ها رفع شد!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها