پلمب 7 تالار در خراسان جنوبی / تصمیمی برای بازگشایی نداریم

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی گفت: براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، هفت تالار در خراسان‌جنوبی که پروتکل‌های بهداشتی را براساس دستورالعمل‌ها رعایت نکردند، پلمب شدند.

پلمب 7 تالار در خراسان جنوبی / تصمیمی برای بازگشایی نداریم

رضا علیزاده، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا، هیچ دستورالعملی مبنی بر اینکه تالارها برگزاری جلسه داشته باشند، ابلاغ نشده است.

وی، افزود: از همان ابتدا مشخص شد تا تالارها تنها برای سرو غذا فعال باشند و جلسه‌ای در آن‌ها برگزار نشود.

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی بیان کرد: در برخی از تالارها مراسم و جلسات جمعی برگزار شد و در همین راستا بر طبق صحبت‌های رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، تعدادی از تالارها پلمب شدند.

علیزاده، تعداد تالارهای پلمب شده در سطح استان را هفت مورد عنوان کرد و افزود: برطبق ابلاغیه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، فعالیت تالارها در شهرستان‌های با وضعیت شیوع نارنجی و قرمز که در مجموع شش شهرستان هستند، ممنوع شد و معلوم نیست تا چه زمانی این تصمیم ادامه داشته باشد.

وی، با تاکید بر نظارت‌ها بر این اماکن، افزود: براساس ابلاغیه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در شهرهایی که هنوز اجازه فعالیت تالارها وجود دارد باید ۵۰ درصد ظرفیت پذیرش مهمان داشته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و همچنین در شهرهای با وضعیت شیوع قرمز و نارنجی در صورت فعالیت تالارها مجبور به پلمب واحد صنفی خواهیم بود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها