نامه موسوی خوئینی‌ها «پررویی سیاسی» بود

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران با اشاره به اینکه موسوی خوئینی‌ها سال‌ها در این کشور صاحب مسئولیت بود، گفت: در ادبیات سیاسی این رفتارها را فرار به جلو، فرصت طلبی و پررویی سیاسی تعبیر می‌کنند.

نامه موسوی خوئینی‌ها «پررویی سیاسی» بود

محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره نامه اخیر موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب، گفت: به شکرانه الهی، به گواه نظرات کارشناسان داخلی و خارجی، امروز در عرصه جهانی و منطقه‌ای علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و فشارهای قدرت شیطانی آمریکا، جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از هر زمانی توانسته است با عزت و سربلندی روی پای خود بایستد و علیرغم همه بی عقلی ها و ناکارآمدی های برخی از مسئولان، دولتمردان و مدیران نالایق با هدایت های حکیمانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب و همت مردم فهیم و انقلابی، پیشرفت های شگرف در عرصه‌های علمی، اقتصادی، دفاعی و فرهنگی رقم بزند.

وی افزود: اینک ایران پس از فراز و فرودهای چهل ساله پس از پیروزی انقلاب سربلند تر از همیشه پیروز میدان است و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت، افق ۵۰ ساله برای خود ترسیم می کند.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران تاکید کرد: در این وادی دشمنان اسلام و نظام، انقلاب و مردم، هر اقدامی که توانسته اند با هر میزان هزینه و از هر طریق ممکن انجام داده‌اند اما با توجه به عنایت الهی و تفکر راهبردی، نافذ، هوشیارانه رهبر فرزانه و مقاوم انقلاب تمام این توطئه ها با شکست مواجه شده است. کارآمدی بخش های مختلف نظام در برهه های مختلف به اثبات رسیده و هر کس باید پاسخگوی وظایف خود باشد.

ناظمی اردکانی اظهار داشت: در این بین با وجود تمام برهان های واضح برای مردم و علی الخصوص خواص سیاسی در مورد شرایط روز کشور، نامه موسوی خوئینی ها به نوعی خنجر از پشت زدن است. متاسفانه در تاریخ اسلام وجود چنین چهره هایی را کم نداشته‌ایم، چهره‌هایی که در کسوت اسلام و انقلاب در مسیر دشمن قسم خورده و یا نفس اماره خود قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: این نهایت بی صداقتی و بی‌انصافی است، که او(موسوی خوئینی ها) و جریان سیاسی منتسب به وی بالاترین مناسب حاکمیتی در نظام اجرایی، قضایی و تقنینی در سال‌های متمادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند و امروز که در اثر ضعف، قصور و ناکارآمدی دولتمردان فعلی و مجلس قبل باعث شده تورم، گرانی، سختی معیشت، بی عدالتی، فساد، بی اعتمادی و ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی بوجود آید به جای پاسخگویی و عذرخواهی انگشت اتهام را به سمت ارکان نظام بگیرند.

این فعال سیاسی گفت: در ادبیات سیاسی این رفتارها را فرار به جلو، فرصت طلبی و پررویی سیاسی تعبیر می‌کنند که متاسفانه آن هم در کسوت روحانیت و از زبان کسی که سوابق تعریف شده در نظام و انقلاب داشته، به دور از انتظار ملت مومن، بزرگ و شهیدپرور و عامل خشم انقلابی آنان است.

ناظمی اردکانی تصریح کرد: در صورتی که اگر مقام معظم رهبری در پی شکست های متعدد در سیاست داخلی و خارجی و سایر عرصه‌ها از آنان حمایت نمی‌کردند و دستشان را نمی گرفتند، امروز آنها امکان سربرآوردن نداشتند و در بین مردم جایگاه خود را به کلی از دست داده می دادند، کما اینکه امروز دیگر آبرویی ندارند. جایگاهی که با توجه به عملکرد ۷ ساله مدیران دولت فعلی و شرایط موجود صرفاً به جهت تنفیذ رهبری همچنان مشروعیت دارد اما مقبولیت آن به شدت کاهش یافته است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • عادل
    0

    این آقای دبیر کل .و اقای شریعت مداری هر دو بیسواد هستند ...چون فقط یاد گرفته اند به یکی حمله کنند .که حرف دل مردم را زده است .این دو نفر جز،آن افراد مومن بی خرد هستند .که علاوه بر اینکه.کار را درست نمی کنند .کار را خرابتر می کنند .پس در یک جایی اشتباهات را باید گفت و اصلاح کرد ...اینها کور کورانه حمله می کنند

  • ایرانی
    0

    یه بنده خدایی حرف حقی زد ؛ خیلی ها سوختند !!!!!!

  • بی‌نام‌
    0

    حالا خودت با این گفته‌هایی که بیان‌نمودی (پُررو )نیستی

  • احدسراه
    0

    واقعا هرچی گفتی درسته اقای موسوی حرف دل مردم رامیزنه واقعا خیلی ازمردم در عذابند بااین گرانی ونداری.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها