کمک ۸ میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۳ ماه ابتدای امسال مردم استان ۸ میلیارد و ‭‭۳۹۳‬‬ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

کمک ۸ میلیارد تومانی مردم چهارمحال و بختیاری به نیازمندان

علی ملک‌پور، با اشاره به اینکه کمک‌های خیران و نیکوکاران به مراکز نیکوکاری شامل وجه نقد، کالا و ارائه خدمات رایگان است، اظهار کرد: از این مجموع یک میلیارد و ‭‭۳۹۳‬‬ میلیون تومان کمک‌های نقدی و ۶ میلیارد و ‭۵۲۶‬ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی است.

وی، افزود: کمک‌های نقدی و غیر نقدی پرداختی مردم استان به مراکز نیکوکاری در زمینه احداث مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین هزینه‌های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تأمین هزینه‌های تحصیلی نیازمندان هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه ارائه خدمات رایگان در راستای کاهش مشکلات نیازمندان در زمینه‌های آموزش، درمان، تعمیرات و از این دست انجام می‌شود که عموم مردم می‌توانند با توجه به مهارت و حرفه خود سهمی در کمک به نیازمندان داشته باشند، گفت: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده ‭۴۷۴‬ میلیون تومان نیز ارائه خدمات رایگان است.

ملک‌پور، با اشاره به اینکه شعار مراکز نیکوکاری «مردم برای مردم» است، ادامه داد: این مراکز توسط مردم همان منطقه و به صورت محله محور با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری فعالیت می‌کنند که کمک‌های جمع‌آوری شده نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

وی، با بیان اینکه برای هر ۱۰ هزار نفر، یک مرکز نیکوکاری احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: ۷۷ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها