ابتلای حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی به کرونا

تست کرونای حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی مثبت اعلام شد.

ابتلای حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی به کرونا

در پی بروز علائم بالینی بیماری کرونا در حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله سیستانی، با تشخیص پزشکان از ایشان تست کرونا به عمل آمد، که نتیجه آن امروز مثبت اعلام شد.

لازم به ذکر است ایشان تحت درمان قرار گرفته و خوشبختانه عوارض بیماری شدید نیست و پزشکان اظهار امیدواری کرده اند که با دعای خالصانه مومنین و مردم خیر اندیش و طی دوره درمان، ان شاء الله بهبودی عاجل و کامل برای ایشان حاصل شود.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله العظمی سیستانی و از شخصیت های برجسته مذهبی و فرهنگی است که نهادهای فرهنگی مذهبی پرشماری به دست ایشان تاسیس و منشاء خدمات بزرگ و ابتکاری مذهبی و مردمی در ایران و بسیاری دیگر از کشورهای منطقه و جهان بوده اند. تاکید بر فرهنگ اعتدال و گفت و گوی بین دینی و بین فرهنگی و جذب تمام سرمایه های دینی به منظور صیانت سرفرازانه از مکتب اهل بیت علیهم السلام از سلوک و تاکیدات پیوسته این شخصیت برجسته مذهبی است.

منبع: شفقنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بهرام
    0

    كرونا بهانه است ، هدف تعريف و تمجيد بود و تبليغات ...!!!

  • رتبه 4 کنکور
    0

    به مبارکی و میمنت

  • ناشناس
    0

    سهم آقا سید جواد شهرستانی در دفاع قرآنی و عقلی از دین و مذهب چه قدر است؟ --- آقا!!! بگو ببینم آقا سید جواد شهرستانی در مهم ترین وظیفه ی الهی پیامبر گونه ی دین شاسان که مبارزه بی امان قرآن وار علیه کجرویهایی است که بنام دین و مذهب توسط دین فروشان و مذهب فروشان از خدا بی خبر با انبوه روز افزون من در آوردیها و خرافات ساخته و پرداخته ی ذهن معیوب بشر دین و مذهب را در خود در می نوردند و نزد جهانیان خرد گرا لوث و بدنام و منفور می سازند چه سهم خدا پسندانه ای بعنوان نماینده مرجع دینی عالی مذهب تشیع داشته اند تا نزد خداوند برای خود در ادای مهم ترین وظیفه ی قرآنی دینی و مذهبی خویش در زمینه ی دفاع از دین خدا و از مذهب تشیع توحیدی ناب علوی صفحه ی درخشانی را برای عاقبت خویش در قیامت در صحیفه ی اعمال خود نزد خداوند یکتای جهان آفرینش به ثبت رسانده باشند؟؟؟!!! ایشان و دفتر بزرگی را که با وجوهات شرعی مردم برای آموزش و تبلیغ قرآنی خدا پسندانه ی دین و مذهب اداره می کنند تا کنون برای ادای مهم ترین وظیفه دین شناسی که جلوگیری عالمانه ی متکی به قرآن و عقل و به احادیث و روایات معتبر هماهنگ با قرآن و عقل از انحراف دین داری و مذهب داری مردم است چه آثاری را برای تبلیغ مبارزه ی عالمانه ی بی أمان قرآنی و عقلی علیه من در آوردیها و خرافاتی که در تضاد با مسلمات محکم و مسلم قرآن با اصراری جنون آمیز توسط دین فروشان مذهب فروش ترویج می شوند تا کنون برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری پیروان مذهب از انحراف و کج روی دین زدا به جای گذاشته اند و برای آگاهی مردم بگویند در زمینه ی این مبارزه ی پیامبر گونه این آثار چیستند تا ثابت کنند نام « حجت الاسلام » بحق شایسته و برازنده ی ایشان است؟؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    چرا دین شناسان در مقابل سئوال از مهم ترین وظیفه ی خود سکوت را بر می گزینند؟؟؟!!! --- چرا دین شناسان محترم در باره ی سئوالهای حیاتی خطیر که متوجه حجم عمل آنان به مهم ترین وظیفه دینی خود که جلوگیری از انحرافهای دینی و مذهبی متضاد با قرآن و عقل است همیشه سکوت و خاموشی را بر می گزینند. این سکوت دانسته یا ندانسته ثابت می کند این بزرگان علیرغم دریافت تریلیونها پول از مردم بعنوان وجوهات شرعی در جلوگیری از انحرافها و کج رویهای دینی و مذهبی متضاد با قرآن و عقل کوتاهی کرده اند و پاسخی ندارند در حضور مردم و در محضر قدسی خداوند یکتای جهان آفرینش که از خود دفاع کنند. ادامه ی این سکوت صرف نظر از عواقب شوم اخروی آن ؛ مشروعیت بقای این حضرات را در حساس ترین مراکز تبلیغ و آموزش دین و مذهب زیر سئوال می برد مگر با ادله ی مستند ثابت کنند در مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری مرم در همه ی زمینه های علمی و عملی مطابق با خواست خداوند در قرآن ، کوشا و فعال بوده اند. متاسفانه رواج روز افزون من در آوردیها و خرافات بشری بنام دین و مذهب بجز اصرار دین شناسان بر سکوت در مقابل این عوامل دین زدای ضد قرآن و عقل چیز دیگری را به اثبات نمی رساند. حوزه های علمیه متولی آموزش و تبلیغ دین و مذهب موظف اند برای اثبات مشروعیت بقای خویش در مقابل ادعای سکوت آنها بر رواج انحرافهای دینی و مذهبی روز افزون ، با دلایل علمی قاطع محسوس و غیر قابل انکار و با دوری از تعصبات بیجا و دوری از افراط و تفریط و دوری از کلی گویی و فرا افکنی از خود عالمانه و منطقی دفاع کنند. تمرکز این ادعا روی بی تفاوت ماندن طولانی و پیوسته ی حوزه های علمیه دینی و مذهبی در مقابل رواج روز افزوزن من در آوردیها و خرافات متضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب است و دفاع و پاسخ این حوزها می باید برای روشنگری مردم روی رد علمی و آماری همین ادعا متمرکز باشد.

    نظرات شما -
    • علی یار حق جو
      0

      سکوت را بشکنید --- سکوت و خاموشی دفتر حاج آقا شهرستانی در مقابل ادعاهای سنگین این نوشته های بظاهر منطقی بمعنای نبود جواب و تایید محتوای این نوشته ها است که ظاهرا آقایون را برای پاسخگویی با ادله ی محکم و مفصل قرآنی و عقلی در موقعیت دشوار پر مخمصه قرار داده است. امید است حد اقل برای روشنگری میلیونها مقلد حضرت آیت الله سیستانی این دفتر پاسخگوی این چنین ادعاها باشد نکند خدای نکرده چنین ادعاهایی منجر به تزلزل دینی و مذهبی در جهان تشیع شود و دلهای دشمنان مذهب را شاد سازد و متولیان تبلیغ مذهب را در زمان فوران تبادل اطلاعات تضعیف نماید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها