راه میانبر قالیباف برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اولویت مشکلات اقتصادی و معیشتی بر ضرورت پیگیری مسائل مردم در مجلس یازدهم و ضرورت رشد پرشتاب در حوزۀ اقتصاد دیجیتال تأکید کرد.

راه میانبر قالیباف برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی

محمدباقر قالیباف در صفحۀ شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«قبلا عرض کرده ام و یکبار دیگر تأکید می کنم که دغدغه مشکلات اقتصادی و معیشتی و پیگیری مسائل مردم اولویت اصلی مجلس یازدهم است. مسالۀ مجلس، اقتصاد و معیشت مردم است و همین دغدغه‌های اقتصادی مردم بود که مرا مجاب کرد امروز دعوت را به عنوان یکی از گام‌های عملیاتی تکمیل شبکه ملی اطلاعات و پیشبرندۀ فضای اقتصاد دیجیتال در کشور بپذیرم؛ چرا که بی تردید یکی از راه‌های میانبر و موثر در شرایط فعلی کشور ما برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد و بهبود وضعیت اقتصادی مردم، توجه ویژه به اقتصاد دیجیتال است.

در همین راستا یکی از راهبردهای مهم در تغییر وضعیت اقتصادی کشور باید بهبود شرایط کسب و کارهای دانش بنیان، تقویت زیرساختها و خدمات در حوزۀ اقتصاد دیجیتال باشد. از عبارت اقتصاد دیجیتال برای اشاره به یک رؤیا یا شعاری بدون پشتوانه کارشناسی استفاده نمیکنیم . اقتصاد دیجیتال به طور عملیاتی و واقعی در بهبود وضعیت اقتصادی مردم تاثیرگذار است و ما میتوانیم با تقویت آن، تحولی شگرف به نفع مردم ایجاد کنیم.

راه میانبر قالیباف برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی

همه ما در بخش های مختلف ادارۀ کشور موظف هستیم تا زمینه های این گذار را فراهم کنیم. باید به صورت هماهنگ، یکپارچه و همه‌جانبه بتوانیم روش‌های تصمیم گیری، مدل‌های مدیریتی و راهبردهای عملیاتی خود را با این فضای کاملاً متفاوت و نوظهور همسو کنیم.

اگر در جا بزنیم، اگر خود را موظف به گسترش پر قدرت و پرسرعت فضای اقتصاد دیجیتال در کشور ندانیم یا آن را موضوعی شعاری و سطحی تلقی کنیم، با همان سرعت شگفت آوری که امکان تحول پیش روی ماست، می توانیم عقب بیفیتیم و فرصتی طلایی را در این سالها از دست بدهیم

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • علی
    0

    الکی مردمو گول نزنید بسه کلی وقت داشتید

  • ...
    0

    تو چي ميگي بابا !!!!!

  • دلباز یاسوج
    0

    بعد از شعار منتظر عمل هستند ملت بی اب و نان

  • ناشناس
    0

    خوب بسم الله ایشان قوانین دست و پا گیر فعالیت های اینترنتی را در مجلس طرح و لغو کنند تا دیروز دنبال فیلتر کردن آخرین شبکه های در دسترس مردم هستند. نمیشود کسب کار را با فیلترینگ شدید و بگیر و ببند ها انجام داد. ایشان بجای حرف زدن عمل کند به قول معروف ریش و قیچی دست خودش است . قانون تصویب کند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها