چرا در شرایط کرونا در آزاد شهر مراسم عمومی برگزار می شود

یکی از مخاطبان خبر فوری در پیامی از برگزاری مراسم در آزاد شهر انتقاد کرد.

چرا در شرایط کرونا در آزاد شهر مراسم عمومی برگزار می شود

من در شهر ازادشهر زندگی میکنم اینجا با توجه به وضعیت قرمز شهر هم اینجا و شهر های دیگر همچنان داره مراسمات عروسی و عزا برگزار میشه چرا رسیدگی نمی‌کنند؟

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کریم
    0

    برای مردم ما فقط باید زور بالا سرشان باشه

    نظرات شما -
    • ناصر
      0

      مسئولین محترم فرمانداری یا شهرداری و یا اداره راه و شهر سازی شهرستان گنبد کاووس متاسفانه ماشینهای فاضلاب خودروی حامل فاضلاب را در کنار جاده ها تخلیه و متواری می شوند . اگر خدای ناکرده به هر دلیلی کنار جاده توفق کنید .از ایستادن خود پشیمان می شوید اینجا نام بلند استان گلستان را به خود یدک می کشد .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • گلرخ از گنبد
    0

    متاسفانه در شهرستان گنبد کاووس مراسمات عروس کشان برادران ترکمن ایجاد مزاحمت و باعث ترافیک شده و با رقصیدن در خیابان موجب مسدود شدن جاده و خیابان می شوند لطفا رسیدگی شود

  • ناصر
    0

    شهر دار محترم شهرستان گنبد کاووس ، کمر بندی شهید حاج قاسم سلیمانی ( بلوار معلم)این شهر به سمت مرز اینچه برون در میدان دانشگاه هیچ تابلویی که نشان دهنده داخل شهر و مرز اینچه برون و بالعکس خروجی بسمت آزادشهر و یا مشهد و یا گرگان در انتهای اروند رود به کمر بندی شهید علیرضا صفر پور و بلوار هنگ مرزی هیچ راهنمای خروج از شهر ندارد چرا چاره ای اندیشیده نمی شود وبگوئید!!!!!!!!!!! برج قابوس از این مسیر به کجا می افتد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها