افزایش ۳۰ درصدی بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: تعداد بیماران بستری کرونایی در استان یزد نسبت به هفته گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۳۰ درصدی بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد

دکترابراهیم سلمانی، با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری‌ مشکوک به کرونا در استان یزد، اظهار کرد: طی چند روز گذشته تعداد مراجعه بیماران مشکوک به مراکز درمانی استان افزایش قابل توجهی داشته است.

وی، با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی تعداد بیماران کرونایی استان نسبت به هفته گذشته، افزود: در بین شهرستان‌های استان، تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان میبد طی سه روز گذشته از ۸ نفر به ۲۵ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد، با تاکید بر استفاده از ماسک در اجتماعات گفت: استفاده از ماسک می تواند تا ۸۵ درصد از ابتلا به کووید ۱۹ جلوگیری کند.

سلمانی، با بیان این که در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی استان یزد به ۱۴۶ نفر رسیده است، تصریح کرد: استفاده از ماسک همراه با رعایت فاصله یک و نیم متری می‌تواند تا ۹۵ درصد از ابتلا به کرونا پیشگیری کند.

این مسئول در پایان از راه‌اندازی پویش من ماسک میزنم خبر داد و از هم استانی ها خواست برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان به این پویش بپیوندند و در تجمعات از ماسک استفاده کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها