بهار امسال بیش از ۱۴ هزار نفر گردشگر از مهاباد بازدید کردند

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: بهار امسال بیش از ۱۴هزار گردشگر از جاذبه‌های مختلف این شهرستان بازدید کردند.

بهار امسال بیش از ۱۴ هزار نفر گردشگر از مهاباد بازدید کردند

عبده، با بیان اینکه بهار امسال بیش از ۱۴ هزار و ۲۶۷ گردشگر از جاذبه‌های مختلف این شهرستان بازدید کردند، اظهار کرد: در این مدت در بین جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازارچه‌ها، سد مهاباد و جاذبه‌های تاریخی فرهنگی به ترتیت دارای بیشترین تعداد بازدیدکننده بود.

وی، با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۲۳۲۲ نفر نیز در اماکن اقامتی مهاباد اسکان داشتند، اضافه کرد: از این تعداد ۴۵ نفر در مراکز اقامتی بوم‌گردی مهاباد اقامت داشته و مابقی نیز در هتل ها، مهمانپذیرها و هتل آپارتمان ها اقامت کرده‌اند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد اظهار کرد: اقامت گردشگران در مراکز اقامتی شهرستان با رعایت تمام نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا صورت گرفت.

عبده، از افرادی که تعطیلات امسال را به خاطر شیوع ویروس کرونا و برای قطع زنجیره انتقال آن در خانه سپری کرده‌اند قدردانی کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون وضعیت بحرانی مقابله با کرونا در سطح شهرستان حاکم است که امیدواریم شهروندان و گردشگرانی که به این شهر مسافرت می‌کنند پروتکل‌های بهداشتی را در اماکن تجاری و تفریحی رعایت کنند.

وی، تاکید کرد: سامانه ۰۹۶۲۹ نیز به صورت شبانه روزی آماده ارایه اطلاعات، پاسخگویی به شکایت ها و شنیدن پیشنهادهای مسافران و گردشگران است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها