نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس مطرح کرد

وعده‌های بدون عمل نوبخت/ دولت در موضوع انتقال آب کاری برای خراسان‌جنوبی نکرده است/ فضای سیاسی برای آموزش و پرورش سم مهلک است

عبادی: آقای نوبخت وعده‌های بدون عمل زیادی داده‌اند و در بحث آب از دولت گلایه داریم و به صراحت می‌گویم دولت در بحث آب برای استان در عمل کاری نکرده است.

وعده‌های بدون عمل نوبخت/ دولت در موضوع انتقال آب کاری برای خراسان‌جنوبی نکرده است/ فضای سیاسی برای آموزش و پرورش سم مهلک است

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قول دکتر نوبخت در حل مشکل آب شرق کشور، گفت: آقای نوبخت وعده‌های بدون عمل زیادی داده‌اند در حالی‌که برای سه استان نیازمند آب هستیم و در یک مجمع پیگیری می‌‌کنیم و فراکسیون شرقی نیز تشکیل داده‌ایم اما در بحث آب از دولت گلایه داریم و به صراحت می‌گویم دولت در بحث آب برای استان در عمل کاری نکرده است.


عبادی اضافه کرد: مطالعات در بحث مشکل آب شروع شده اما در بحث انتقال آب واقعاً کوتاهی صورت گرفته و از دولت دراین خصوص راضی نیستیم.

عبادی با بیان اینکه فضای سیاسی برای آموزش و پرورش سم مهلک است و خلاف فرمان مقام معظم رهبری است، گفت: کسی که ادعای ولایتمداری دارد اگر فضای آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش را سیاسی کند یقیناً خیانت به کشور کرده است.
وی با اشاره به اینکه موارد را رصد می‌کنیم و اصلاً نباید فضا سیاسی شود امّا متأسفانه اتفاقاتی افتاده است، افزود: نسبت به کمبود امکانات و تجهیزات در آموزش و پرورش همه دولت‌ها نسبت به وزارت آموزش و پرورش کم لطف بوده‌اند و جایگاه اساسی آن درک نشده و مغفول مانده و از آقای نوبخت خواستار توجه بیشتر به وزارت آموزش و پرورش هستیم.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • معلم
    0

    نوبخت بدترین خیانت را در طول 38سال عمر انقلاب به اموزش وپرورش این اب وخاک کرده ومیکند تا مادامی که جلو او گرفته نشود ودر اینده نه چندان دور همه مردم خواهند دید نه فرهنگیان خدا از ظلم او نمی گذرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها