کلاهبرداری ۴ میلیارد تومانی از یک طلاساز گلستانی

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کردکوی خبرداد.

کلاهبرداری ۴ میلیارد تومانی از یک طلاساز گلستانی

سرهنگ سعید دادگر، اظهارکرد: در پی شکایت یکی از طلاسازان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی کردکوی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان، افزود: طی بررسی های پلیس مشخص شد متهم صاحب یک طلافروشی در کردکوی بوده که طی چند مرحله همکاری و جلب اعتماد شاکی، مقدار پنج کیلو و ۳۰۰ گرم طلا با وعده فروش و بازگرداندن پول آن در مدتی اندک از وی دریافت کرده است.

دادگر، تصریح کرد: پس از گذشت مدتی متهم به بهانه های مختلف از پس دادن پول حاصل از فروش طلا خودداری کرده و سرانجام متواری شده است.

وی، بیان کرد: اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس آغاز شد و پس از یک سری تلاش های بی وقفه، ماموران موفق شدند مخفیگاه کلاهبردار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان، تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات موجود به بیش از ۴۲ میلیارد ریال کلاهبرداری از شاکی با وعده خرید و فروش طلا و اعطای سود به وی اقرار کرد.

دادگر، با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس گلستان در مقابله با مجرمان و قانون شکنان، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها