مردی که از نفرت دیگران انگیزه ای برای زندگی ساخت

اگر انگیزه‌ای برای زندگی ندارید و حس می‌کنید تحمل مشکلات ناممکن شده نگاهی به حقیقت زندگی بیندازید.همه‌مان نداشته‌های زیادی داریم اما به قول زایون، که داستان او را در این مطلب می‌خوانید «با تمام داشته‌هایت باید تلاش کنی.»

مردی که از نفرت دیگران انگیزه ای برای زندگی ساخت

انگیزه ای برای زندگی ندارم! جمله‌ای که این روزها با مشکلات فراوان مالی و غیرمالی در اطرافمان می‌شنویم و شاید حتی خودمان هم درگیرش باشیم. اگر حقیقتاً انگیزه ای برای زندگی ندارید و حس می‌کنید تحمل مشکلات دیگر ناممکن شده نگاهی به حقیقت زندگی بیندازید، به اینکه زندگی تا بوده همین بوده. همه‌مان نداشته‌های بسیاری داریم اما به قول زایون، که داستان موفقیتش را در این مطلب می‌خوانید، «با تمام داشته‌هایت باید تلاش کنی.»

زایون، مردی ۲۲ ساله که بدون پا متولد شده در رشته‌ی کشتی آزاد فعالیت می‌کند و حالا چشم به المپیک دارد. زایون کلارک که به دلیل اختلالی ژنتیکی به نام سندرم کودال رگرسیون از بدو تولد پا نداشت اما با حمایت خانواده‌ی ناتنی‌اش توانایی خارق‌العاده‌اش را به رخ همگان کشیده. این اختلال ژنتیکی که بیماری بسیار نادری به شمار می‌آید و احتمال وقوعش تقریباً ۱ به ۲۵۰۰۰ است، رشد اندام‌های پایین‌تنه‌ی بدن را با مشکل مواجه می‌کند.

او از گذشته‌اش تعریف می‌کند و می‌گوید در شیرخوارگاه بزرگ شده و معمولاً بچه‌های دیگر او را دست می‌انداختند و آزار می‌دادند. اما کیمبرلی، مادر ناتنی‌اش، همیشه کنارش بود و به او محبت می‌کرد. به لطف همین محبت‌های کیمبرلی و حمایت‌های او بود که زایون متوجه علاقه و استعدادش در ورزش شد و حالا هم یکی از موفق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین کشتی‌گیران آزادکار است.

منبع: روزیاتو

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها