مس به دنبال استخراج طلا در تبریز

دور برگشت فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، امروز جمعه در تبریز برگزار می‌شود.

مس به دنبال استخراج طلا در تبریز

دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان امروز جمعه ۶ تیر ماه از ساعت ۱۸ در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.

این دیدار می‌تواند نمایش قدرت تبریزی‌ها در فوتسال ایران باشد. در صورت قهرمانی مسی‌ها، ۲ رکورد همزمان در فوتسال ایران به ثبت می‌رسد. تیم فوتسال مس سونگون که تا کنون در ۲ دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر به مقام قهرمانی رسیده، در صورت کسب پیروزی در بازی برگشت به اولین تیمی تبدیل خواهد شد که به ۳ جام قهرمانی در ۳ سال متوالی رسیده است.

هر کدام از ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان می‌توانند با کسب سومین قهرمانی، پرافتخار‌ترین تیم تاریخ رقابت‌های لیگ برتر لقب بگیرند، اما طعم سومین قهرمانی متوالی آن هم در خانه برای مس متفاوت خواهد بود. در صورت برتری تیم گیتی پسند در بازی برگشت، دیدار سوم این ۲ تیم روز دوشنبه ۹ تیر ماه به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.

مس به دنبال استخراج طلا در تبریز

گیتی پسندی‌ها که با شکست هفته گذشته چیزی برای از دست دادن ندارند، چشم به درخشش علی اصغر حسن زاده و محمد کشاورز، ۲ بازیکن با تجربه خود دوخته اند.

جاوید با ۳۰ گل زده شانس بسیار بالایی برای آقای گلی دارد، اما سعید احمدعباسی با ۲۷ گل می‌داند که تنها در صورتی می‌تواند به جاوید برسد که سرنوشت فینال به نبرد کرمان کشیده شود. به غیر از هواداران که به علت ویروس کرونا غایبان بزرگ و اصلی این مسابقه هستند، علیرضا عسگری ملی پوش تیم مس سونگون، به علت محرومیت، فینال تبریز را از دست داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها