فرو ريختن سقف يك مدرسه در بوشهر

رئيس اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: براثر ریزش سقف مخزن سیمانی آب مدرسه ابتدایی روستای 'برمک' در این شهرستان، چهار دانش آموز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

فرو ريختن سقف يك مدرسه در بوشهر

به گزارش سايت خبرفوري به نقل از فرهيختگان آنلاين، محمدعلی دهقان افزود: مخزن سیمانی آب مدرسه آیت الله کاشانی روستای برمک از توابع بخش سعدآباد، زمانی فرو ریخت که تعدادی از دانش آموزان در بیرون از محوطه مدرسه روی آن قرار داشتند که ریزش سقف مخزن موجب سقوط دانش آموزان به داخل آن شد.

وی اظهار کرد: دانش آموزان مصدوم ابتدا با دو دستگاه آمبولانس به درمانگاه شهر سعدآباد منتقل اما به دلیل شدت جراحات به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از مصدومان حادثه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان ترخیص شدند افزود: دو دانش آموز دیگر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

دهقان گفت: با تلاش کادر درمانی این بیمارستان هم اکنون وضعیت جسمانی دانش آموزان مصدوم دبستان روستای برمک رضایت بخش است.

رییس شورای اسلامی بخش سعدآباد و عضو شورای اسلامی روستای برمک نیزدراین خصوص گفت: تنها دبستان این روستا تخریبی و بسیار فرسوده است که امروز بر اثر تخریب سقف مخزن آب زمینی آن که خالی از آب بود 10 دانش آموز به داخل مخزن سقوط کردند و چهار نفر از این دانش آموزان به بیمارستان منتقل و مابقی سرپایی مداوا شدند.

'باقر برامکی' افزود: وضعیت نامساعد این مدرسه باعث نارضایتی اهالی روستا شده طوری که والدین دانش آموزان سال گذشته سه هفته از حضور دانش آموزان در این مدرسه ممانعت کردند.

وی بیان کرد: بارها وضعیت تخریبی و فرسودگی این مدرسه گزارش شده و از مسوولان خواستار رفع مشکل شده ایم اما تاکنون هیچ اقدامی دراین زمینه صورت نگرفته است.

برامکی ادامه داد: درسال گذشته نیز بلوکی از بالای دیوار این مدرسه روی یک دانش آموز دختر سقوط کرد و باعث شکستگی پایش شد.

عضو شورای اسلامی روستای برمک گفت: روستای برمک با 700 نفر جمعیت تنها همین دبستان را دارد که برای دختران و پسران به صورت مختلط فعالیت می کند.

به گفته وی، امسال بسیاری از اهالی، دختران خود را به روستای تل سرکوب فرستادند و اکنون 60دانش آموز پسر دراین دبستان مشغول تحصیل هستند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها