افتتاح ۷ پارک کودک در روستاهای کم برخوردار ریگان

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان از افتتاح و راه اندازی ۷ پارک کودک در روستاهای کم برخودار این شهرستان با همت و مشارکت خیرین داوطلب خبر داد.

افتتاح ۷ پارک کودک در روستاهای کم برخوردار ریگان

بهزاد عارف، با اشاره به اینکه شادی و نشاط کودکان در نقاط دور افتاده و کم برخوردار با توجه به شرایط خاص این مناطق بیشتر باید مورد توجه قرار گرفت، افزود: با همت و مشارکت خیرین ۷ پارک کودک در روستاهای کم برخودار در شهرستان ریگان افتتاح و راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری و پیگیری موسسه های خیریه "پرتو عشق" و "ایران زمین" با هزینه ۱۷۵ میلیون تومان با نصب وسایل بازی در روستاهای کارگاه جهادبمبویان، عباس آباد رودشور، علی آباد پشت ریگ، شهید صدوقی، قدرت آباد و حسین آباد حیدر پارک بازی برای کودکان در این مناطق راه اندازی شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان با اشاره به اینکه روستاهای شهرستان ریگان در اثر خشکسالی های پی درپی دچار آسیب های زیادی در تامین آب برای زندگی، کشاورزی و دامداری و همچنین آموزش مهارت های اجتماعی، فرهنگی و خدمات درمانی شدند که برای بازسازی و کمک به اهالی این مناطق جمعیت هلال احمر بر اساس اهدافش در راستای تلاش برای تسکین آلام بشری، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تامین احترام ها انسان ها به یاری آنان می شتابد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها