‌وسایل نقلیه توقیفی در استان گلستان یک‌ماه فرصت تعیین‌تکلیف دارند‌

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مالکان وسایل نقلیه توقیفی در استان گلستان یک ماه فرصت دارند برای تعیین تکلیف وسایل نقلیه خود به پارکینگ‌ها مراجعه کنند.

‌وسایل نقلیه توقیفی در استان گلستان یک‌ماه فرصت تعیین‌تکلیف دارند‌

هادی هاشمیان، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصویب کارگروه حقوق شهروندی دادگستری گلستان، مالکان وسایل نقلیه توقیفی در استان یک ماه فرصت دارند برای تعیین تکلیف وسایل نقلیه خود به پارکینگ‌ها مراجعه کنند.

وی، افزود: در راستای حفظ حقوق شهروندی و لزوم حمایت از اموال و مالکیت شهروندان، دادستان‌ها موظف هستند طی دو ماه وضعیت پارکینگ‌ها را ساماندهی کنند.

هاشمیان، ادامه داد: دستورالعمل نحوه تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌‌ها صادر شده که تسهیلات و تخفیف برای مالکان در نظر گرفتیم تا بر اساس آن وسایل نقلیه خود را طی یک ماه آینده با کمترین هزینه از توقیف خارج کنند.

وی، اضافه کرد: تحمیل هزینه‌های سنگین نگهداری و جرایم بیمه‌ای به مالک وسیله نقلیه و خسارت‌های ناشی از آب و هوا از عوارض ناشی از حضور طولانی مدت وسایل نقلیه در پارکینگ‌ها بوده است.

وی، یادآور شد: مالکان وسایل نقلیه توقیفی اگر در مهلت تعیین شده مراجعه نکنند، وسیله نقلیه آنها به مزایده گذاشته می‌شود و پول وسایل نقلیه در سپرده دادگستری می‌ماند و مالکان 6 ماه مهلت دارند برای دریافت آن با کسر هزینه‌ها اقدام کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها