نماینده مردم سیرجان و بردسیر:

باید از سرمایه‌های بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت استان کرمان استفاده کنیم

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تاکنون از سرمایه‌های بنیاد مستضعفان در استان کرمان برای رفع محرومیت استفاده نشده است که متاسفانه برخی از این ظرفیت تبدیل به پول شده و از استان خارج می‌شود.

باید از سرمایه‌های بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت استان کرمان استفاده کنیم

شهباز حسن‌پور، صبح امروز پنجم تیرماه در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۴۰ سال قبل امام راحل فرمودند«اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و امروز شاهد هستیم که چگونه سپاه پاسداران از دستاودهای انقلاب اسلامی در زمینه ها و جنبه های مختلف دفاع می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان کرمان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در این دوره جدید، استان کرمان را با هماهنگی‌های لازم بین بخشی به کارگاه سازندگی تبدیل کنیم. باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و امیدواریم بتوانیم با همکاری سپاه و دیگر ارکان جامعه، موضوع اقتصادمقاومتی را در استان کرمان پیاده سازی کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به رشادت‌های ایثارگران و شهدا در دفاع از کشور اعلام کرد: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید بتوانیم بخشی از دین خودمان را ادا کنیم و می خواهیم با ارائه طرحی ظرف ۶ ماه همه فرزندان ذکور شاهد مشغول به ‌کار شوند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: تاکنون از سرمایه‌های بنیاد مستضعفان در استان کرمان برای رفع محرومیت استان استفاده نشده است که متاسفانه برخی از این ظرفیت تبدیل به پول شده و از استان خارج می‌شود که باید از این ظرفیت بهره گرفته شود.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: ضمن آنکه ارتباطات بین‌المللی مدنظر قرار گیرد، اما باید اتکاء و استفاده از ظرفیت‌های داخلی محور کارهای مسئولین کشوری و استانی قرار گیرد .

عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: مجمع نمایندگان استان کرمان از نظر همدلی و تعامل در مجلس شورای اسلامی بی‌نظیر است و ما از این ظرفیت در جهت تحقق اهداف مقام معظم رهبری استفاده خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها