مهسا ایرانیان در گفت و گو با خبرفوری:

اولین زنی هستم که در فضای مجازی استندآپ کمدی انجام می‌دهم/ هیچ‌گاه به صورت مستقیم به رامبد جوان اعتراض نکرده‌ام/ تمسخر من درخندوانه، شایعه است

مهسا ایرانیان اولین زنی که در ایران استندآپ کمدی اجرا می کند در ابتدا درخصوص اوضاع و احوال استندآپ کمدی کشور برای زنان گفت: سال‌هاست که برنامه روی استیج اجرا می‌کنم.

اولین زنی هستم که در فضای مجازی استندآپ کمدی انجام می‌دهم/ هیچ‌گاه به صورت مستقیم به رامبد جوان اعتراض نکرده‌ام/ تمسخر من درخندوانه، شایعه است

به گزارش خبر فوری ، وی گفت: به دلیل فضای بسته‌ای که برای بانوان در این زمینه وجود دارد بارها با مراسم‌های مردانه مواجه شده‌ام که شاید دید مثبت به من نداشته‌اند.
وی ادامه داد: می‌توان گفت که اولین خانمی هستم که در فضای مجازی استندآپ کمدی انجام می‌دهم. سال‌هاست که برای دیده شدن تلاش می‌کنم.
این بانوی کمدین به عدم حضورش در برنامه خندوانه اشاره نمود و اظهار داشت: خودم در این مورد حرف‌های بسیاری شنیده‌ام. یکی از دلایل داوران خنداننده شو، شاید این بوده است که می‌خواستند افراد هم‌سطح‌تری در مسابقه خنداننده‌شو حضور داشته باشند. البته این اتفاق برای من حسن بود چراکه باعث شد در فضای مجازی دامنه‌ی کارم گسترش پیدا کند.

وی افزود: هیچ‌گاه به صورت مستقیم به رامبد جوان اعتراض نکرده‌ام بلکه از طریق دستیاران برنامه دغدغه‌هایم را پیگیری کردم.
مهسا ایرانیان در پایان درخصوص شایعات اخیر مبنی بر تمسخرش در برنامه خندوانه خاطرنشان کرد: شایعاتی برای جناب کربلایی‌زاده به‌وجود آوردند در حالی که این‌گونه نبوده و ایشان استاد بنده هستند. تا زمانی که مستقیم به یکدیگر توهین نکنیم، فقط در حد شوخی و کمدی است. خود بنده با آقای مدیری، خانم خداداد و چند عزیز دیگر بارها شوخی کردم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها