شیب کاهشی واردات کالا از گمرکات استان بوشهر

ناظر گمرکات استان بوشهر عنوان کرد: تحریم ظالمانه استکبار جهان و همچنین سیاست های موثر دولت برای توسعه داخلی‌سازی و کاهش واردات موجب شده تا واردات کالا از گمرکات استان بوشهر با شیب کاهشی روبرو شود.

شیب کاهشی واردات کالا از گمرکات استان بوشهر

بهروز قره بیگی، در نشست با دادستان عمومی و انقلاب بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمانهای اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد و بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است.

وی، با تشکر از همکاری تنگاتنگ دادگستری با گمرک اظهار داشت: تمامی کارکنان گمرک خود را پایبند به قانون می دانند و همواره سعی می کنند حداکثر تلاش خود را در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ورود کالاهای ممنوعه بکار گیرند.

این مسئول گفت: تحریم ظالمانه استکبار جهان و همچنین سیاست های موثر دولت برای توسعه داخلی‌سازی و کاهش واردات موجب شده تا واردات کالا از گمرکات استان بوشهر با شیب کاهشی روبرو شود.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر تسهیل تجارت را یکی از مهمترین محورهای کاری گمرک عنوان کرد و گفت: گمرک بوشهر این آمادگی را دارد در جهت کاهش هزینه‌ها و کاهش زمان ترخیص کالا و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و شعار "جهش تولید" اقدامات و تسهیلات ویژه ای را در اختیار شرکتهای تولیدی داخل کشور قرار دهد.

امیدواریم سلامت محوری در گمرک بوشهر ادامه پیدا کند

دادستان بوشهر گفت: خوشبختانه حاشیه ها در گمرک نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته است و امیدواریم که این سلامت محوری در گمرک بوشهر ادامه پیدا کند.

علی حسن پور، افزود: سلامت نظام اداری بسیار حائز اهمیت است و باید با نظارت و بازرسی‌های دقیق و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر جهت ارتقای کمی و کیفی سازمان تلاش کرد.

وی، با اشاره به نقش گمرک در مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: هم اکنون یک شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در راستای تسهیل در امر مبارزه با قاچاق کالا در داگستری بوشهر ایجاد شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها